ارزیابی مدارک تحصیلی در کانادا

 اهمیت ارزیابی مدارک تحصیلی

برنامه اکسپرس انتری | برنامه های استانی | تحصیل | عضویت در انجمن های تخصصی

جهت اخذ مجوز تحصیل، کار و یا مهاجرت در کشور کانادا باید مدارک تحصیلی شما توسط  موسسات مجاز ارزیابی شود تا بر اساس سیستم های مرسوم آن کشورمدارک شما را ارزش گذاری و تایید کنند و یا نمرات شما را معادل سازی کنند. 

طی سال های اخیر، تغییرات ساختاری زیادی در قوانین کشورهای مختلف در زمینه انواع مختلف مهاجرت ایجاد شده است. شما ممکن است به دلایل مختلفی از جمله تحصیل ، کار یا زندگی قصد مهاجرت به کشوری دیگر را داشته باشید. هر کشور بنا به قوانین و نیاز های خود ، شرایطی را برای افرادی که قصد ورود به آن کشور دارند قرار می دهد. در این میان، کشور های آمریکا و کانادا ، ارزیابی مدارک تحصیلی و ارزش گذاری آنها با سیستم مرسوم آن کشور ها را به عنوان پیش فرض های ورود افراد و حتی اقدام کردن برای ورود به کشور قرار داده اند.

کشور کانادا نیز برنامه پذیرش نیروی کار خود یا  Skilled Worker Program و برخی از برنامه هاس استانی را منوط به انجام این ارزشیابی نموده است. بنابراین اگر این مرحله را به انجام نرسانید ، عملا امکان ارسال درخواست خود را نخواهید یافت. این تایید مدارک از موسسات مختلفی انجام می گردد  مراکز مجاز در حال حاضر سالانه بیش از ۱۰۰هزار پرونده از سراسر جهان را بررسی می کند که مورد پذیرش و استفاده هزاران موسسه آموزشی، کارفرما، شرکت های صدور گواهینامه و آژانس های دولتی و خصوصی در آمریکا و کانادا است.

هزینه مراکز و انجام تمام مراحل ارزیابی مدارک تحصیلی در کانادا 

jobseekersimmigrantseducators

برنامه اکسپرس انتری | برنامه های استانی | تحصیل | عضویت در انجمن های تخصصی

برنامه اکسپرس: از ٢٠١۵ الزامیست
برنامه ساسکاچوان: از ١ مارچ ٢٠١٨ الزامی شد. از هم اکنون اقدام کنید…
برنامه کبک: الزامی نیست
تمام متقاضیان مهاجرت به کانادا جهت تحصیل یا کار
جهت ادامه تحصیل یا عضویت در انجمن های نظام مهندسی در دو بخش Education و Professional Licensing در کانادا الزامی و می توانید از هم اکنون اقدام کنید…

هزینه خدمات مراکز ارزیابی

اگر جهت مهاجرت اسکیل ورکر فدرال یا برنامه های استانی کانادا  اقدام می کنید:

هزینه های ارزیابی مدارک تحصیلی در مراکز مجاز بسته به نوع پکیج انتخابی شما می تواند بسیار متفاوت باشد. حداقل پکیج و پرداخت شما به مراکز مجاز برابر با ۲۲۰ دلار کانادا می باشد. در نهایت با احتساب هزینه های پستی و سایر هزینه های مورد انتخاب شما، هزینه نهایی مشخص می گردد ( درحدود ۲۳۰ الی ۳۲۲ دلار) که از طریق کارت اعتباری ( کردیت کارت توسط ما ) قابل پرداخت است.

اگر جهت تحصیل یا عضویت در انمن نظام مهندسی قصد انجام ارزیابی مدارک تحصیلی دارید :

در این صورت گزینه مورد نیاز شما،  Course-by-Course – with GPA & course-levels است. در این نوع گزارش کلیه مدارک دانشگاهی  شما و مدت زمان تحصیل شما ذکر می شود، معادل آمریکایی یا کانادایی هر کدام از اسناد شما ارایه می شود ، لیست دروس و واحدهایی که گذرانده اید و ارزشگذاری بر پایه درجه بندی آمریکا و کانادا انجام می گردد و معدل گیری بر پایه GPA از ۰ تا ۴ انجام می شود. هزینه نهایی مشخص می گردد ( درحدود ۳۲۷ دلار) که از طریق کارت اعتباری ( کردیت کارت توسط ما ) قابل پرداخت است.

هزینه انجام خدمات ما

تیم مشاوره ما با توجه به تجربیات بیشمار خود این افتخار را دارد که خدمات مذکور را جهت متقاضیان به نحو احسنت و درکمترین زمان ممکن انجام دهد.

 مجرد ۳۵۰ دلار امریکا   متاهل ۴۰۰ دلار امریکا 

هزینه پرداخت سازمانی، ترجمه و پست مدارک به کانادا بعهده متقاضی خواهد بود.

مشاهده نمونه مدرک لیسانس ارزیابی شده توسط WES:  کلیک نماید

جهت درخواست انجام کار به ما ایمیل بزنید

info@iranquebec.ir

WhatsApp WhatsApp us