پس گذشت از یک سال از آخرین لیست رشته های استان کبک، لیست جدید امتیاز رشته های تحصیلی برنامه اسکیلد ورکر استان کبک در سایت رسمی اداره مهاجرت کبک منتشر شد.

تغییرات امتیاز رشته های عمدتا مثبت بوده است. در این تغییرات بعضی از رشته های صفر امتیازی همانند شیمی، فیزیک، زبان و ادبیات زیان خارجه، روانشانسی و سایر رشته ها با افزایش ۶ الی ۱۲ امتیازی و بعضی از رشته ها همانند مدیریت بازرگانی، حسابداری، کشاورزی، مهندس عمران ، معدن، متالورژی و سایر رشته ها با کاهش امتیاز مواجه شدند.

دریافت لیست رشته های ۱۲⁣، ۹ و ۶ امتیازی کبک ?

  • لیست رشته ها و امتیاز آنها: دانلود لیست رشته ها (انگلیسی اعلام نشده است)
  • آشنایی با برنامه اریما: کلیک کنید

⁉️ ⁣پاسخ به سوالات پر تکرار متقاضیان اسکیل ورکر کبک

۱- مطابق سنوات گذشته، تغییر امتیاز رشته ها شامل تمامی پرونده هایی که تاکنون بررسی نشده اند خواهد شد و از اول نوامبر ۲۰۱۹ امتیاز بندی ها بر اساس حدول جدید صورت می گیرید

۲- کمبود امتیاز قبولی با ارائه مدرک آیلتس و فرانسه، اضافه شدن فرزند، اقامت و تحصیل در کبک و همچنین اخذ جاب افر در سیستم جدید قابل جبران است.

۳- در سیستم جدید تمام متقاضیان با هر امتیازی امکان ثبت درخواست خود را دارند و فرصت افزایش امتیاز و ارائه مدارک زبان جهت دریافت دعوتنامه نامحدود است.

✅ توصیه ما: همانطور که قبلا نیز گفته شد، تمام برنامه های مهاجرتی کانادا بر مهارت های زبانی تمرکز یافته اند، لذا چنانچه قصد مهاجرت و زندگی بهتر در کشور کانادا را دارید، زبان انگلیسی و فرانسه خود را تقویت نمایید.

مطالب مرتبط سایت:

منبع: سایت iranquebec.ir

استفاده از مطالب سایت به ویژه اخبار مهاجرت فقط با ذکر منبع و لینک سایت مجاز می باشد و استفاده غیر مجاز آن موجب تعقیب قانونی می باشد.

ارزیابی
اولین راه اقدام جهت مهاجرت به کانادا تکمیل ” فرم ارزیابی رایگان” می باشد.

درباره اقامت کانادا

www.iranquebec.ir

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp WhatsApp us