www.iranquebec.ir

باتوجه به قوانین و تغییرات دولت کبک در سال ۲۰۱۵ و تمدید تاریخ بازگشایی دریافت پرونده ها، بیش از ۹۵٪ ازمتقاضیانی که از انتهای سال ۹۳ الی مهر ماه ۹۴ با همراهی و مشاوره با ما پرونده مهاجرتی خود را تکمیل کرده بودند خوشبختانه در روز های اخیر موفق به دریافت فایل نامبر خود از اداره مهاحرت کبک شده اند. بعد از ارسال بموقع، بررسی مدارک و فرم های ارسالی پرونده های کبک توسط اداره مهاجرت کبک  برای تعداد بسیاری از کلیانت ها ایران کبک فایل نامبر طبق جدول زیر ارسال شده است.

بخشی از فایل نامبر های رسیده تا تاریخ ۵-۱۰-۹۴

نام وضیعت رشته تاریخ ارسال مدارک تاریخ دریافت فایل نامبر
آقای ب. عرب (تهران) متاهل مهندسی مکانبک ۱۱/۲۰۱۵ ۲۷/۱۲/۲۰۱۵
خانم م. اسدی (بابلسر) مجرد پرستاری ۱۱/۲۰۱۵ ۲۷/۱۲/۲۰۱۵
آقای ع.حسینی(قزوین) مجرد مهندسی برق ۱۱/۲۰۱۵ ۲۷/۱۲/۲۰۱۵
خانم ن. نظری  (تهران) مجرد حسابداری ۱۱/۲۰۱۵ ۲۵/۱۲/۲۰۱۵
آقای د. معروفزاده  (تبریز) متاهل مهندسی مکانبک ۱۱/۲۰۱۵ ۲۵/۱۲/۲۰۱۵
آقای ن. شجاعی  (تهران) متاهل مهندسی مکانبک ۱۱/۲۰۱۵ ۲۷/۱۲/۲۰۱۵
خانم ا. بهادری  (تهران) متاهل مهندسی کامپیوتر ۱۱/۲۰۱۵ ۲۴/۱۲/۲۰۱۵
آقای م. نظامی (مشهد) مجرد مهندسی هوا و فضا ۱۱/۲۰۱۵ ۲۲/۱۲/۲۰۱۵
خانم ف. مومنی  (تهران) متاهل مدیریت بازرگانی ۱۱/۲۰۱۵ ۲۷/۱۲/۲۰۱۵
آقای م. فرجوند (تهران) مجرد حسابداری ۱۱/۲۰۱۵ ۲۷/۱۲/۲۰۱۵
خانم ن. ولی اشرفی (تهران) مجرد مهندسی کامپیوتر ۱۱/۲۰۱۵ ۲۵/۱۲/۲۰۱۵
 آقای ر. احمدی (شیراز) متاهل ژنتیک ۱۱/۲۰۱۵ ۲۱/۱۲/۲۰۱۵

چند مورد:

۱- در جدول فوق فقط نام تعدادی از متقاضیانی که در روزه های اخیر موفق به دریافت فایل نامبر شده اند مشخصات آنان جهت اطلاع رسانی آورده شده است.

 از آوردن نام بیشتری از متقاضیان بدلیل شباهت رشته و زمان دریافت  فایل نامبر خودداری شده همانند خانم ها قاسمی – اثباتی – امینی – فراهانی – محمدیان – عسکری – برزازنده  و … و همچنین آقایان  قبادپور – میرجوادی – امیدی – بهار بیشه – اصغریان- حکاک – رسولی و سایر افراد حاضر در کلاس های فرانسه استاد خاکباش …

۲- دقت بفرمایید روند دریافت فایل نامبر از طریق پست زمینی همچنان ادامه دارد. متقاضیان عزیز منتظر دریافت فایل نامبر خود که حاوی اطلاعات پرونده و رسید نقد شدن با برداشت از کردیت کارت می باشد. طبق سنوات گذشته صدور فایل نامبر از ۴۵ الی ۱۲۰ روز زمان بر است. جهت اطلاع از وضیعت پرونده خود در هر مرحله میتوانید در روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت ۱۷ الی ۲۴ بوقت ایران با اداره مهاجرت کبک تماس بگیرید:۰۰۱۵۱۴۸۶۴۹۱۹۱

۳– در اینجا از تمام افرادی که مطابق به درخواست ما مدارک خود را در زمان مشخص شده و با استاندارد های خاص دولت کبک تهبه و ترجمه کرده بودند و ما را در جهت ارسال پرونده بدون نقص  یاری رساندند نهایت تشکرو قدرانی را دارم.

>>> نمونه فایل نامبر دسامبر ۲۰۱۵:  کلیک کنید

نمونه رسید نقد شدن مانی اوردر دسامبر ۲۰۱۵: کلیک کنید

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 ایران کبک در هیچ سایت یا گروهی مجازی خاصی تبلیغ ندارد و نخواهد داشت زیرا ما متعقدیم :

– رسالت و چشم انداز ما همواره پاسخ مثبت به اطمینان مراجعه کنندگان و موفقیت آنان در یک مسیر طولانیست.

– در ۶ سال گذشته با ما ثابت شده است که بهترین گونه تبلیغ برای ایران کبک افرادی هستند که موفق به دریافت ویزای اقامت در سال های ۲۰۱۱ به بعد و قبولی در مصاحبه و همچنین مراحل مختلفی مانند ابدیت و صبور فایل نامبر و غیره هستند. از این رو بسیار بر خود می بالیم.

 ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

>>> جهت شروع کار مشاوره برنامه انلاین کبک با ما در تماس باشید  … ایران کبک فقط تا تاریخ ۹ دی ماه ۹۴ بعلت حجم کاری زیاد قرارداد جدید قبول خواهد کرد <<< 

 

دریافت آخرین و بروزترین اخبار مهاجرت کبک کانادا

در صفحه تلگرام : iranquebec.ir

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
منبع: سایت iranquebec.ir

تذکر: استفاده از مطالب سایت به ویژه اخبار مهاجرت فقط با ذکر منبع و لینک سایت مجاز می باشد و استفاده غیر مجاز آن موجب تعقیب قانونی می باشد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

درباره اقامت کانادا

www.iranquebec.ir

7 دیدگاه در خبر شماره ۱۷۶: دریافت فایل نامبر پرونده های اسکیل ورکر کبک سال ۲۰۱۵
  1. سلام . توی برگه ای که فایل نامبر ارسال شده فرصت ارسال مدرک زبان فرانسه ذکر شده؟

  2. باسلام اینجانب بانمایندگی شمادرشیراز قرارداد بسته ام و یک روزبعدازبازگشایی سایت توسط کبک تمامی مدارکم را کامل تحویل نمایندگی شما درشیراز داده ام امامتاسفانه تاکنون وضعیتم مشخص نشده ونمیدانم اصلا مدارکم به سفارت تحویل داده شده یاخیر لطفا راهنمایی بفرمایید که چکار کنم تا وضعیتم مشخص بشود هرچندکه بارها به نمایندگی مراجعه کردم اماجواب قابل قبول و مستدلی دریافت نکرده ام با تشکر

  3. میشه بفرمایید که آقای ر. احمدی (شیراز) دارای مدرک ژنتیک در چه شاخه ای از رشته ژنتیک تحصیل کرده اند (گیاهی، انسانی، عمومی و یا…). از انجا که من در رشته ژنتیک گیاهی (کشاورزی) در خارج از کشور تحت عنوان Master of Science در Division of Genetics تحصیل کرده ام آیا بنده هم ۱۶ امتیاز رشته تحصیلی را کسب می کنم ؟ ممنون و متشکر خواهم شد از جواب شما

  4. سلام آقای برهانی من فایل نامبرم را در تاریخ ۲۰۱۴/۰۹ دریافت کردم خودم پرستاری ۱۶ امتیازی و همسرم مهندس عمران ۱۲ امتیازی بود وقتی پرونده را بازگشایی کردیم از اون زمان تا الان هیچ دعوت به مصاحبهیا آپدیت مدراک برای ما ارسال نشده ممنون میشم راهنمایم کنید

  5. سلام. من دانشجوی دکترای جامعه شناسی و سابقه کار اموزشی فرهنگی در دانشگاه دارم. شوهرم فوق لیسانس عمران و حدود ۱۷سال سابقه کار به عنوان مدیر پروژه در شرکت معتبر هست. هر دو به زبان انگلیسی و قرانسه اشنایی خوب داریم. ولی درحال حاضر فقط من یک نمره زبان tcf,b1 دارم و انگلیسی هم اکسپایر شده. شوهرم هم نمره زبان ندارن. میخواستم بدونم ایا امکان اقدام برای کانادا رو داریم. و اینکه ایا برای درخواست کبک اخیر که تا ۲۵ ژانویه فرمودین فرصت هست برای اکانت باید نمره زبان ارایه بدیم حتما از اول؟ یا ماذهم میتونیم ثبت نام کنیم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

  6. با سلام خدمت دوستان
    میخواستیم به اطلاع تان برسانیم موسسه مهاجرتی به نام آوای مقصد واقع در مهرشهر کرج به مالکیت آقایان ش-ر و بردارش ح-ر که به عنوان وکیل و مشاور مهاجرتی ایالت کبک کانادا مشغول به فعالیت بوده به دلیل کلاهبرداری، جعل عنوان و جعل اسناد و… تعطیل شده است و این آقایان درحال حاضر به قید وثیقه آزاد هستند.
    ما تعدادی از موکلین این موسسه مهاجرتی می باشیم که علیه ایشان در دادگستری کرج طرح دعوی نموده ایم.
    این موسسه بیش از ۲۰۰ موکل و پرونده مهاجرتی کبک داشته است که متاسفانه اکثر دوستان از این موضوع بی اطلاع هستند. قابل ذکر است که هیچ یک از موکلین به ایمیل و مکاتبات پرونده خود دسترسی نداشته و در اختیار این آقایان هست و پیگیری پرونده مهاجرتی اشان درحال حاضر رهاشده است.
    با اجازه ادمین کانال از این طریق خواستیم اطلاع رسانی کنیم تا دوستانی که بی خبر هستند بتوانند به حق و حقوق قانونی خود برسند.
    لینک زیر هم خبر چاپ شده در روزنامه کیهان مورخ ۱۲ بهمن می باشد.
    http://www.magiran.com/npview.asp?ID=3308451
    خواهشمند است برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اگر از موکلین این موسسه می باشید با ما همراه شوید.
    @rahian_hadaf
    باتشکر از تمام دوستان

  7. با توجه به فایل نامبر بعضی از دوستان در کمتر از یک ماه آمد برای مرحله بعد CSQ یا Update چقدر باید صبر کرد ؟؟؟؟


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp WhatsApp us