استان کبک پیشتاز در امور بهداشت و مراقبت از کودک

به گزارش سایت توریسم کبک، استان کبک بالاترین امتیاز را در مراقبت‌های بهداشتی به دست آورده است و پیشرفته‌ترین سیستم مراقبت از کودک را در کانادا دارا است.

شهر کبک با اختصاص بیشترین بودجه به پارک‌ها، موزه‌ها، فعالیت‌ها و جشنواره‌ها، تمرکز و توجه خود را بر روی نیازهای خانواده معطوف داشته است. این شهر تاریخی را می‌توان بهترین در اقتصاد خانواده دانست، چرا که پایین‌‌ترین هزینه مسکن نسبت به درآمد را دارا است و دومین مقام در کم‌ترین نرخ فقر برای کودکان زیر پنج سال را به دست آورده است. بر اساس نظرسنجی‌های اخیر، شهر ونکوور به عنوان بهترین شهر کانادا انتخاب شده است، اما وقتی معیار، انتخاب بهترین مکان برای زندگی باشد، شهر کبک در بین شهرهای اصلی کانادا در بالاترین جایگاه قرار می‌گیرد. تحقیق اخیر از سوی انجمن مونترال نشان می‌دهد، که شهر کبک بهترین وضعیت را در زمینه هزینه‌های زندگی، فرهنگ، خرید و ارتباط مردم با یکدیگر، نسبت به دیگر شهرهای کانادا دارد.

بر اساس این نظرسنجی، یک چهارم از ساکنان شهر کبک گفته‌اند که هزینه‌های زندگی در شهرشان عالی است، در حالی که ۷۵ درصد دیگر آن را خوب و مناسب دانسته‌اند. شهر مونترال در رده دوم این نظرسنجی جای گرفته است، با این توصیف که ۱۶ درصد، هزینه‌های زندگی را در این شهر عالی و ۸۴ درصد خوب دانسته‌اند. هفته / رادیو پارازیت

درباره اقامت کانادا

www.iranquebec.ir

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp WhatsApp us