Dannebrog_3

 .:: اقامت دانمارک ::.

جهت اطلاع شما متقاضیان از ابتدا تا انتهای یک پرونده موفق دانمارک (گرین کارت) از این تاریخ به بعد تصمیم بر این شد که شرح خلاصه ای از پروسه متقاضیانی که بنده بعنوان مشاور در کنار آنها بوده ام از این طریق اعلام نمایم.

اطلاعات یکی از پرونده موفق با رشته  مهندسی عمران:

شرایط: متاهل – فوق لیسانس عمران

دانشکاه: دانشکاه ازاد اسلامی در هر دو مقطع لیسانس و فوق

سن: زیر ۳۵ سال

سابقه کار: ۴ سال

زبان: ایلتس ۵.۵

شروع پروسه: مرداد سال ۹۲

تاریخ مصاحبه: اسفند ۹۲

دریافت ویزا: خرداد ۹۳

den

تصویر فوق: آخرین ویزا صادر شده از سفارت دانمارک, جهت حفظ اطلاعات شخصی تصویر مخدوش شده است

 

جهت اطلاع سایر متقاضیان و کلیانت ها:

طبق آخرین اخبار از دانمارک پرونده های ۲۰۱۳ در حال بررسی می باشد, متاسفانه یا خوشبختانه پرونده های ۲۰۱۴ با سرعتی بیشتری در حال بررسی می باشدو جای نگرانی بابت تاخییر به وجود آمده نیست.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

شرایط لازم برای دریافت اقامت:

حد نصاب امتیاز برای اقدام جهت کارت سبز دانمارک ۱۰۰ امتیاز است که شامل امتیاز برای سن، سطح تحصیلات، سطح زبان، سوابق کاری، سازگاری با محیط  می شود.

این نوع ویزا برای ایرانیان، فقط مخصوص به افرادی است که دارای تحصیلات فوق لیسانس  یا دکترا می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر وارد لینک مربوطه شوید: کلیک نمایید

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

منبع: سایت iranquebec.ir

تذکر: استفاده از مطالب سایت به ویژه اخبار مهاجرت فقط با ذکر منبع و لینک سایت مجاز می باشد و استفاده غیر مجاز آن موجب تعقیب قانونی می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

gcp_26_1-9

درباره اقامت کانادا

www.iranquebec.ir

103 دیدگاه در خبر شماره ۱۵۰: از ابتدا تا انتهای پروسه دانمارک یک کلیانت موفق ما
  1. سلام
    من لیسانس عمران دارم و مدرک ایلتس ۶
    ایا میتوانم اقدام کنم؟؟؟

  2. سلام.ببخشید سوالی دارم.من لیسانس ریاضی کاربردی وفوق لیسانس ریاضی محض(گرایش آنالیز کاربردی)از دانشگاه فنی بابل بامعدل۱۷دارم.همسرم هم لیسانس مهندسی کشاورزی گرایش علوم دامی میباشد.بدون فرزند.آیا میتوانیم برای دانمارک اقدام کنیم؟ممنون

  3. salaam
    man foghe lisanse zabane englise daram miunam eghdam konam???

  4. با سلام
    آیا با لیسانس عمران از دانشگاه پیام نور و مدرک فوق از دانشگاه آزاد می توان برای دانمارک و استانی کانادا اقدام نمود اقدام نمود؟
    با تشکر

  5. با سلام خدمت شما و تشکر از سایت خوبتون.
    آیا مدارک فوق لیسانس که از دانشگاههای مجازی زیر نظر وزارت علوم گرفته می شه هم قبول هست؟ ( در این دانشگاهها کلاسها به صورت اینترنتی هست و قبولی در آنها با شرکت در کنکور کارشناسی ارشد )

  6. باسلام
    دکتری عمومی دامپزشکی هستم یعنی بعد ۶ سال و به طور پیوسته از دانشگاه تهران این مدرک رو گرفتم. ۳۶ ساله هستم و سابقه کار هم دارم و یک فرزند دختر ۱۱ ساله دارم. تافل هم ۷۲ شدم. شرایطم برای دانمار ک مناسب هست؟
    ممنمون

  7. با سلام،
    ۱-مدرک تافل برای اخذ ویزا دانمارک مناسبتر است یا ایلتس
    ۲-منظور از building در possetiv list عمران با هر گرایشی است یا سازه؟من چون کارشناسی ارشد عمران-اب و فاضلاب از شهید بهشتی هستم،می توانم اقدام کنم
    ۳-من پایان نامه ام مانده،می توانم با گواهی موقت برای مصاحبه بروم؟پیشنهاد شما چیست؟چون تا مدرکم را بگیرم سال۲۰۱۵ می شود

  8. با سلام
    من همه شرایط رو دارم(ارشد-۳سال سابقه-شغل مرتبط)فقط هنوز ایلتس نگرفتم.
    میشه الان اقدام کنم و در حین پروسه مدرک آیلتس ارائه بدم؟
    یا اینکه قبل هر اقدامی باید آیلتس داشته باشم؟
    تشکر

    در ضمن من فرم ارزیابی رو پر کردم ولی جوابی از شما نگرفتم.

  9. با سلام علی هستم با مدرک دکتری دامپزشکی و هم اکنون مشغول تحصیل در مقطع phd بهداشت مواد غذایی از تخصصهای دامپزشکی میباشم با سابقه شغلی ۱۲ سال و متاهل و۳۸ ساله لطفا اگر شرایط با من متناسب هست راهنمایی بفرمایید با سپاس فراوان

  10. با عرض سلام.من مدرک لیسانس مهندسی دریایی(مکانیک)سمت شغلی مهندس دوم کشتیهای اقیانوس پیما همین ماه مدرک سر مهندسی (chief engineer ) را میگیرم میخواستم راهنمایی بفرمایید

  11. سلام
    بنده لیسانس عمران /سن ۳۰/ سابقه کاری مرتبط ۷ سال/ یک سال تحصیل در سوئد دوره زبان و ایلتس ۵/ اقامت کاری سوئد
    میتونم اقدام کنم؟

  12. salm man daneshsho arshad tarbiat badani(fiziolozhi varzeshi) hastam va ta etmame darsam 1sal baghi mone va hamsaram ham daneshjo lisanse omran va ba sabeghe kari balast va ta 2 mahe dige joftemon IELTS ro migirim aya sharayete ma baraye danmark monasebe?

  13. بنده لیسانس ریاضی کاربردی از دانشگاه تربیت معلم (خوارزمی ) دارم و ۶ سال هست کارمند بانک هستم در ۲ سال پیش دانشگاه تهران دوره مجازی فوق لیسانس MBA رو گذروندم و تازگی فارق التحصیل شدم البته ایلتس هم ۷ گرفتم ۳۰ سالم هست و متاهل هستم آیا شرایط را برای اقدام دارم ؟

  14. سلام
    من فوق لیسانس آموزش زبان هستم(teaching english as a forign language) خانمم هم فوق لیسانس ریاضی.میتونم اقدام کنم؟

  15. با سلام و خسته نباشید من لیسانس مترجمی زبان و فوق لیسانس زبان شناسی دارم دو سال سابقه تدریس در اموزشگاه زبان دارم .سنم ۳۰ و یک دختر ۶ ساله ذارم میتونم برای اقامت دانمارک اقدام کنم؟

  16. با سلام
    ممنون از خدمات خوبتون.
    من ۳۵ سالمه و دارای مدرک دکتری در زمینه Business administration هستم. ولی سابقه کار تدریس ندارم. همسرم هم دکتری محیط زیست دارند. آیا می تونم برای دانمارک اقدام کنم؟

  17. سلام.من ۲۶ساله هستم.لیسانس حسابداری دارم از دانشگاه غیرانفاعی.ایلتس دارم. ۲ سال سابقه در اداره مالیات دارم.این سابقه مرتبط با رشتمه.سابقه درد میخوره؟فوق لسانس مدیریت بهتره یا حسابداری برای اقامت دانمارک لطفا راهنماییم کنید.

  18. فارس تایپ شود

  19. با عرض سلام و خسته نباشید
    برادر من لیسانس مهندسی شیمی داره اگه ارشد مکانیک بخونه مشکلی پیش میاد؟؟
    حتما باید لیسانس و فوقش مرتبط به هم باشه؟؟؟
    با مدرک مهندسی شیمی…چطوری بخونه که واسه بعد بتونه اقدام کنه؟؟

  20. سلام من فوق لیسانس روابط بین الملل هستم از شهید بهشتی و شوهر م لیسانس حسابداری داره می تونیم اقدام کنیم برای گرفتن ویزا
    واقامت

  21. با سلام، لیسانسم حسابداری، با فوق مدیریت بازرگانی گرایش مالی هستم!
    دارم برای آیتلس میخونم ولی هنوز مدرکشو ندارم!
    میتونم الان اقدام کنم تا چند ماه دیگه مدرک ایلسمو بگیرم؟
    با تشکر

  22. با سلام. من فوق مترجمی زبان انگلیسی هستم. ۳۱ ساله. ۴ سال سابقه تدریس در دانشگاه دارم بدون بیمه. مجرد هستم. IELTS 5.5
    ۱.آیا واجد شرایط برای دانمارک هستم؟
    ۲. آیا با این ویزا اجازه ادامه تحصیل دارم؟
    با سپاس

  23. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من فوق ریاضی کاربردی هستم (دارای یک فرزند) مدرک آیلتس ۶ من نیز چهار ساله از تاریخش گذشته . می خواستم بدونم که می تونم برای دانمارک اقدام کنم؟ ایا مدرک تحصیلی و سابقه کار باید با هم مرتبط باشند؟ ضمنا همسرم نیز دارای فوق ریاضی هست آیا امتیازی به ایشان تعلق می گیره؟
    با تشکر فراوان

  24. با سلام
    من فوق تربیت بدنی، مربی بدنسازی و امادگی جسمانی و استاد دانشگاه می باشم همسرم لیسانس تربیت بدنی و تجربه مربیگری در کشورهای اسیایی را دارد اما هیچ کدام مدرک زبان نداریم ایا می توانیم اقدام کنیم

  25. سلام من ۳۰ ساله هستم ، فوق لیسانس عمران و سازه دارم می خونم که البته فقط پایان نامه مونده و فروردین دفاع می کنم می تونم الان برای جلو افتادن پروندم اقدام کنم یا باید بعد از گرفتن مدرکم اقدام کنم؟
    امتیازم بدون مدرک زبان ۱۰۰ هست نیازی هست مدرک زبان بگیرم یا نه؟
    ممنون

  26. سلام من ۳۳ سال دارم و دانشجوی ترم دو کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات (IT Management) در دانشگاه فردوسی مشهدم و مدرک لیسانس رو هم در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد مشهد دارم. متاهلم و یک فرزند ۸ ساله دارم. می تونم اقدام کنم یا نه؟

  27. سلام من سی و سه سال دارم و دانشجوی ترم دوم کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه فردوسی مشهد هستم و کارشناسی مهندسی نرم افزار از دانشگاه آزاد مشهد دارم. متاهل و دو فرزند دارم. می تونم اقدام کنم؟

  28. سلام من ، دانشجوی ترم اخر پرستاری ، مقطع کارشناسی ، از دانشگاه دولتی تهران هستم.ایا در رشته پرستاری ، مقطع کارشناسی مورد تایید است?

  29. سلام. خسته نباشید. من فوق لیسانس نرم افزار دارم . اما توی لیست نوشته (باید ۳ سال در زمینه فناوری اطلاعات تحصیل کرده باشد) . میخواستم بدونم من واجد شرایط هستم؟ در ضمن دارم برای گرفتن مدرک IELTS اقدام می کنم.

  30. سلام
    سوال من این است که شرایط من و همسرم تقریبا مشابه است. آیا در محاسبه امتیاز، داشتن شرایط مطلوب همسر نیز به مجموع امتیازها کمک میکند؟ لطفا جواب را ایمیل هم بفرمایید. ممنون

  31. سلام. من فوق میکروبیولوزی هستم و شغلم تو positive list هم هست. میخواستم بدونم اکر ویزا بدن، تا وقتی اونجا کار بیدا کنم هزینه ها به عهده خودمه؟ و اینکه ایا از همینجا میشه از تو سایت هاشون کار بیدا کرد؟

  32. سلام با تشکر ازراهنمایی های شما٬من فوق لیسانس ژنتیک از هند دارم ونمره ایلتس۵. ۵ ٬ سابقه کار مرتبط ندارم و۳۰ سال سن دارم و مجرد هستم۰ایا شامل ۱۰۰ امتیاز میشوم؟

  33. با سلام
    این پروسه فقط مربوط به داشتن حداقل مدرک فوق لیسانس هست؟
    من رشتم مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم ودر positive list رشته IT Engineering را با مدرک bachelor ذکرکرده
    در ضمن من فرم ارزیابی رو هم پر کردم ممنون میشم یه نگاهی بندازید
    ممنون

  34. با سلام و تشکر از شما
    میخواستم بدونم این پروسه فقط مربوط به فوق لیسانس به بالاهاست؟
    چون من لیسانس مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم و در positive list عنوان شغلی IT Engineering با مدرک bachelor ذکر شده
    من فرم ارزیابی را هم پر کردم که اگه لطف کنین چکش کنید
    ممنون

  35. با سلام
    میخواستم بدونم من مدرک لیسانس در مهندسی پلیمر شاخه تکنولوژی و علوم رنگ هستم و برای ارشد مدرک عمران شاخه سازه را دارم، ایا میتونم با مدرک ارشد عمران اقدام کنم یا باید کارشناسی و کارشناسی ارشد در یک رشته باشد؟

  36. سلام.مدرک فوق لیسانس مجازی و غیرحضوری هم تایید میشه؟در ارزشیابی مدارک به مشکل نمیخوره؟

  37. سلام
    رشته نرم افزار کامپیوتر هستم و خانم بنده رشته مامایی
    آیا اماکنش هست و برای تکمیل امتیاز راهنمایی فرمایید
    با تشکر از. وب سایت خوبتون

  38. سلام. من ٣٠ ساله هستم، داراى مدرک مایکروسافت از دبى. ١٣ سال سابقه کار در رشته برنامه نویسى و IT . آیلتس ۶.۵ . آیا واجد شرایط هستم؟ در صورتى که این رشته مورد نیاز دانمارک هست الان. با تشکر

  39. با سلام
    من لیسانس مهندسی صنایع
    و فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات دارم سابقه کار ۷ سال که یک سال اون هم مدیریتی هست در شرکت خودرو سازی به عنوان ریییس ارزیابی و بهره وری
    آیا برای دانمارک مناسب هست اقدام کنم؟؟؟

  40. سلام
    من لیسانس مهندسی صنایع
    فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات (IT)
    ۳۱ ساله
    ۷ سال سابقه کار که یک سالش مدیریتی بوده (ریاست اداره ارزیابی و بهره وری شرکت خودرو سازی)
    لطفا شرایط من رو بررسیی می کنید

  41. با سلام. اینطور که شنیدم طبق قانون جدید در سال ۲۰۱۵ کسی که اقدام میکنه، همراه نمیتونه با خودش ببره. یعنی از همون لحظه اول نمیشه؟ آیا صحت داره؟ ما از طریق همسرم میخوایم اقدام کنیم. پس یعنی ایشون باید بدون من یه مدت اونجا زندگی کنه و دنبال کار بگرده ؟ آیا امکانش هست که بعد من برم؟

  42. سلام
    دانشجوی دکتری مدیریت-دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل از دانشگاه آزاد تهران -۱۴ سال سابقه کار تمام وقت با عنوان کارشناس بیمه و آمار-متاهل-۱ فرزند-۳۹ ساله-زبان امتحان نداده ام-واجد شرایطم یا خیر؟

  43. دریافت ویزا برای همسر چگونه است؟ ایشان هم باید حتما ایلتس و ارشد داشته باشند؟ بنده ارشد عمران با ایلتس ۶ هستم.

  44. سلام – من و همسرم دکتری شیمی از دانشگاه دولتی داریم – سن ۳۱ سال- سابقه تدریس در دانشگاه بصورت حق التدریس بمدت ۲ سال – اما هنوز امتحان زبان ندادیم. آیا می توانیم برای اقامت دانمارک اقدام کنیم ؟
    با سپاس

  45. سلام خسته نباشید. من لیسانس مدیریت صنعتی دارم سابقه بیمه هم ۱سال دارم. خانمم آزمایشگاه کارمیکنه ۳سال سابقه کارداره. تازگی هم فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش بیمه روگرفته. شرایط اقدام برای دانمارک رو داریم؟ ممنون

  46. سلام. ۲۶ ساله و مجرد هستم. لیسانس مهندسی دریا – کشتی سازی از بوشهر و فوق لیسانس سازه دریایی از شریف. آزمون زبان ندادم اما در حد آیلتس ۶.۵ هستم. سابقه کار ندارم و تا اول تیر هم خدمت سربازی ام تمام خواهد شد. واجد شرایط خواهم شد؟

  47. سلام لیسانس شیمی هستم با ۲ سال سابقه کار آموزشی میتونم اقدام کنم برای دانمارک؟
    به نظر تون چه کشورهای دیگری رو هم میتونم مد نظر داشته باشم؟
    با تشکر

  48. من لیسانس ریاضی محض و فوق لسیانس نوازندگی ویلن کلاسیک از دانشگاه آزاد تهران را دارم وآیلتس ۵.۵
    آیا میتوانم اقامت دانمارک را بکیرم؟

  49. درود
    من مهندس الکترونیک با با ۸ سال سابقه کار هستم
    گرایش در تعمیر دستگاه های مخابراتی
    و کمی نیزدر زمینه طراحی الکترونیک کار کردم
    خواهان اقامت در کشور دانمارک هستم ؟
    خواهشمند است راهنمایی لازم را مبذول فرمایید
    با سژاس

  50. با سلام .

    من وقت سفارتم آخر تیر ماه هستش.

    ۱-آیا میتوانم برای همسرم هم ویزا بگیرم یا حتما باید تنها برم و بعد از اینکه کار پیدا کردم به ایشون ویزا میدن؟

    ۲- آیا تحصیل در دانشگاههای دانمارک و دریافت فاند رو به عنوان کار قبول می کنند؟

    با سپاس فراوان

  51. سلام، من دانشجوی دکتزی مکانیک هستم، سال دوم، هنوز مدرک زبان نگرفتم، ٨ سال سابقه کار دارم،
    ١) دانشجوی دکتری امتیاز بیشتر از فوق لیسانس داره یا نه؟
    ٢)در خصوص روش کاریابی در دانمارک میشه توضیح بدین؟
    ٣)میشه اقدام کنیم بعد مدرک زبان بفرستیم؟

  52. با سلام
    من لیسانس شهرسازی دارم که کلا با شغل و رشته ارشدم فرق داره. ارشد حسابداری و سابقه کار حسابداری دارم. آیا می توانم برای اقامت دانمارک اقدام کنم؟

  53. سلام . من فوق لیسانس مهندسی نرم افزار و ایلتس ۵.۵ و سابقه ۳ سال کار مرتبط که مجموع امتیاز من ۸۰ میشه ایا سابقه کار امتیاز منو بالا میبره ؟ در ضمن نمونه ویزایی که گذاشته بودبد با فوق و ایلتس ۵ و ۳ سال سابقه بود . با تشکر

  54. سلام ، ٣٢ ساله ، لیسانس رادیولوژی و فوق لیسانس روانشناسی بالینی دارم ، سابقه کار مرتبط با لیسانس رادیولوژی دارم ، با روانشناسی ندارم ، آیلتس ۶ میتونم اقدام کنم ، ممنون

  55. سلام ، ٣٢ ساله ، مجرد ، لیسانس رادیولوژی ، فوق لیسانس روانشناسی بالینی ، سابقه کار ۵ ساله با لیسانس رادیولوژی ، بدون سابقه کار با روان شناسی ، زبان آیلتس ۶ ، امکان اقدام دارم ؟ با تشکر

  56. سلام خسته نباشید تو شرایط لیسانس هم قرار داره چرا شما میگید فقط فوق لیسانس؟؟؟!!!۱

  57. کارشناسی ریاضی کاربردی و ارشد مدیریت جهانگردی از دانشگاه های دولتی، مدارک مدیریت هنلداری و مدیر فنی آژانس مسافرتی هم دارم و آیلتس ۶.۵ دارم آیا امکان اقدام دارم؟

  58. سلام . من ۴۶ سال سن و متاهل با دو فرزند . لیسانس عمران از دانشگاه تهران فارغ التحصیل ۷۲ و فوق لیسانس عمران از خواجه نصیر طوسی سال ۷۵ هستم و ۲۲ سال کار اجرایی و مدیریتی کردم ولی آیلتس ندارم . آیا ویزا برایم صادر میشود تا در محیط دانمارک زبانم را به سطح مطلوب برسانم

  59. سلام. من فوق لیسانس IT(لیسانس مهندسی کامپیوتر) و آیلتس ۶.۵ دارم . میتونم اقدام کنم؟ این برنامه همیشگیه یا تاریخ خاصی داره که اعلام میشه؟ با تشکر

  60. باسلام،من کارشناس ارشد ریاضی کاربردی (آنالیز عددی)-معدل ۱۶/۳۴-تافل ۸۰-یک سال سابقه کار دربانک بخش بین الملل،حرفه من تو کدوم قسمت قابل ارزیابی هستش؟ BUSINESS CONTROLER?

  61. با سلام
    من لیسانس مکانیک هستم از دانشگاه دولتی.
    ۳۰ سال سن دارم و متاهلم.
    ۲ سال پیمانکاری پایپینگ کار کردم و ۳ سال هم سابقه کار در شرکت ملی نفت ایران دارم. شرایط اقامت در دانمارک ، سوئد و نروژ واسه من چیه؟
    ممنون از سایت خوبتون.

  62. باسلام من مدرک فوق لیسانس علوم تربیتی .برنامه ریزی درسی از دانشگاه ازاد دارم.میتونم برای دانمارک اقدام کنم ؟ممنونم

  63. سلام من فوقو لیسانس جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری از دانشگاه شهید بهشتی تهران دارم و مدت ۱۴ سال سابقه کار اجرایی با بیمه در بخش دولتی گردشگری دارم. ۸ ساله که دارم در دانشگاههای پیام نور، غیر انتفاعی و علمی کاربردی هم گردشگری و هتل داری تدریس می کنم. ۵کتاب تخصصی در زمینه گردشگری نوشتم و مشاور و سخنران در حوزه مارکتینگ گردشگری و هتل داری هستم و سردبیر ماهنامه سیاحت و سفر …. مدرک زبان هم ندارم
    بچه ندارم و همسرم هم فوق لیسانس گردشگری داره و صاحب امتیاز و مدیر مسئول یک نشریه رسمی است در بخش گردشگری
    آیا می تونیم اقامت از طریق تخصص برای دانمارک بگیریم

  64. سلام خسته نباشید
    فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات با سن۳۵ و آیلتس۵.۵ چند درصد موفقعیت داره؟

  65. دانشجوی سال سوم دکتری بوم شناسی کشاورزی(اگرو اکولوژی) هستم ۱۵ سال سابقه فعالیت در بخش کشاورزی دارم و ایلتس ۴ اگر اقدام کنم برای خود و همسر و ۲ فرزندم می توانید اقامت دایم دانمارک را تهیه کنید.ممنون.

  66. با سلام
    من دکترای شیمی دارم میخوام از طریق ویزای کار مهاجرت کنم فقط میخوام به کشوری برم که بتونم مادرم رو هم همراهم ببرم آیا برای دانمارک چنین امکانی وجود داره یا خیر؟اگر پاسخ منفی هست آیا کشور دیگری با این شرایط وجود داره یا خیر؟

  67. سلام
    فوق دیپلم مکانیک خودرو دارم
    لیسانس چهارساله ی حقوق
    فوق لیسانس رو مکانیک بخونم برا دانمارک یا همون حقوق؟
    بعد لیسانسمو چیکار کنم
    من که لیسانس مکانیک ندارم.فوق دیپلمش دارم.مکانیک خیلی گرایشا داره.کدومش باید بخونم که بدرد دانمارک بخوره.خیلی ممنون

  68. سلام.آیا من با مدرک لیسانس مهندسی کامپیوتر و آیلتس ۷ میتوانم در برنامه دانمارک شرکت کنم؟متشکرم.

  69. سلام
    من مدرک دکتری فیزیک دارم و هیات علمی و استادیار دانشگاه آزاد هستم
    می خواستم ببینم شرایط رو دارم برای کار؟
    آیا امکان ماندگاری و درآمد مناسب هست؟
    لطفا از طریق ایمیل اطلاع بدید. با تشکر

  70. سلام .من ۳۰ ساله دارای فوق لیسانس حسابداری -۳ سال سابقه ی مرتبط ولی فاقد مدرک زبان.به نظرتون میشه اقدام کنم؟

  71. سلام.مدرک فوق مهندسی کشاورزی علوم و صنایع غذایی دارم.و یه فرزند دختر.۶ سال سابقه کار دارم البته مرتبط با رشته ام نیست.شوهرم هم مهندسی صنایع نساجی داره.ایا میتونیم برای اقامت دانمارک اقدام کنیم؟؟

  72. سلام من ۴۵ سالمه لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ازرشد مهندسی زراعت. و قبولی آزمون و مصاحبه دکترای مهندسی زراعت دانشگاه آزاد رادارم
    ۲۴سال تجربه کار در هواپیمایی قسنت مهندسی وتعمیرات و گذراندن دورهای تایپ هواپیما ایرباس و فوکر و صلاحیت فنی از هواپیمایی هما را دارم
    همسرم کارشناسی روانشناسی بالینی وقبولی ارشد دانشکاه تهران را دارد
    دو فرزند . یک پسر ۱۴ ساله و دختر ۱۲ ساله دارم
    آیا امکان گرفتن اقامت و تحصیل هم در مدارس برای فرزندان و دانشگاه برای خودم و همسر هست

  73. با سلام من فوق لیسانس علوم اجتماعی با ایلتس ۶ هستم ایا من میتوانم برای اقامت دانمارک شرکت کنم

  74. سلام
    متولد ۱۳۵۸ . مجرد با ۱۵ سال سابقه کار مالی با مدرک لیساس حسابداری با معدل ۱۷٫۴۴ ازدانشگاه آزاد واحد تهران حنوب و مشغول تحصیل در زبان انگلیسی جهت اقامت در دانمارک اولا دارای شرایط سنی مجاز هستم یا خیر ؟و دوم اینکه برای ارشد چه رشته ای را انتخاب کنم که به اقامتم کمک کند ؟
    متشکرم

  75. به نظر شما بهنر است از طریق کار اقدام کنم یا تحصیل

  76. سلام من لیسانس مهندسی برق الکترونیک آزاد دارم و فوق مدیریت إجرائی از سازمان مدیریت صنعتی.سن ۴٠ سال. میتونم اقدام کنم

  77. با سلام
    من مدرک فوق لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه انجمن مدیریت ایران که زیر نظر سازمان سنجش نمی باشد. آیا این مدرک معتبر است؟

  78. سلام من مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه غیر انتفاعی و دانشجوی ارشد حسابرسی از دانشگاه آزاد هستم. و درحال آمادگی برای آزمون آیلتس هستم. آیا پس از گرفتن آیلتس میتوانم برای اقامت دانمارک شرکت کنم؟

  79. سلام. من ۳۴ ساله هستم و بزودی ۳۵ ساله میشم.در ضمن متاهل.
    من فوق لیسانس توربین های گازی و کمپرسورهای نیروگاهها رو از دانشگاه هوا و فضا اکراین با معدل عالی دارم و آشنایی کامل به زبان روسی و سابقه زندگی در ای کشور به مدت ۱۰ سال و ۲ سال هم سابقه کار با تخصص در جنوب کشور.در ضمن اقامت اکراین هم دارم.ولی زبان انگلیسی رو خوب بلد نیستم.
    آیا من میتونم برای اقامت دانمارک شرکت کنم؟

  80. سلام . من لیسانس کامپیوتر دارم و فوق لیسانس MBA . بیش از ده سال هم سابقه کار مرتیط و پیوسته دارم . متاهل و دوفرزند هم دارم . سنم هم ۳۵ هست . آیا شرایط گرفتن ویزا دارم یا نه ؟

  81. من متولد بهمن ۱۳۴۱ هستم لیسانس تعمیرو نگهداری هواپیما و۲۵سال سابقه کار دارم.


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp WhatsApp us