ایران کبک همواره در تلاش بوده تا آخرین اخبار مهاجرت به کبک را به اطلاع متقاضیان از این طریق برساند. آخرین تغییرات در پروسه اسکیل ورکر کبک در اواخر سال میلادی ۲۰۱۳ بدین شرح می باشد:

ظرفیت باقی مانده پروسه اسکیل ورکر کبک

همانطور که پیشتر اداره مهاجرت کبک در سایت رسمی خود اعلام کرده بود, در مدت زمان بین August ۱, ۲۰۱۳  الی March ۳۱, ۲۰۱۴  ظرفیت دریافت پرونده های اسکیل ورکر از سرتاسر جهان ۲۰.۰۰۰ مورد می باشد و این مسئله باعث نگرانی بسیاری از متقضیان شده بود. همان طور که انتظار می رفت در مدت زمان ۵ ماه طبق جدول ذیل فقط ۴۶۸۴ درخواست به اداره مهاجرت کبک رسیده است.

با اطمینان می شود گفت در ۳ ماه آینده این ظرفیت با توجه به روند کند دریافت پرونده ها توسط اداره مهاجرت تکمیل ظرفیت نخواهد شد. علت این امر سختگیری های اداره مهاجرت برای بیشتر متقاضیان در خصوص مدرک زبان بوده است.

لازم به ذکر می باشد رشته های ۱۲ و ۱۶ امتیازی بعلت داشتن نمره پرونده بالا فقط ۳ ماه برای ارسال پرونده خود زمان خواهند داشت.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

افزایش هزینه اپلیکشن فی اداره مهاجرت کبک

طبق روال معمول اداره مهاجرت کبک هر سال هزینه بررسی درخواست را افزایش میدهد این افزایش شامل اضافه شدن ۷ دلار به متقاضی اصلی و ۲ دلار به همراه می باشد. طبق جدول ذیل از اول ژانویه ۲۰۱۴ مبالغ اپلیکشن فی بدین صورت می باشد:

در زندگی منتظر معجزه نباش ، خودت معجزه ی زندگیت باش

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

منبع: سایت iranquebec.ir

تذکر: استفاده از مطالب سایت به ویژه اخبار مهاجرت فقط با ذکر منبع و لینک سایت مجاز می باشد و استفاده غیر مجاز آن موجب تعقیب قانونی می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

درباره اقامت کانادا

www.iranquebec.ir

55 دیدگاه در خبر شماره ۱۴۰ : آخرین تغییرات در پروسه مهاجرت کبک کانادا
  1. سلام آقای برهانی عزیز

    خواستم بابت اطلاع رسانی بروزتون تشکر کنم من و همسرم همیشه به سایت شما سر می زنیم
    خدا قوت

  2. باز خوبه خیلی هزینه ها افزایش پیدا نکرده !

    مرسی اطلاع رسانیتون

  3. با سلام و احترام

    من فایل نامبر نیروی متخصص کبک را در تاریخ اول اکتبر ۲۰۱۱ دریافت کردم . امتیاز رشته هم ۶ می باشه. آیا نباید نامه دعوت به مصاحبه برا من میومد؟ قابل ذکر است که من هنوز مدرک زبان را براشون نفرستادم. آیا تا زمانی که مدرک زبان نفرستم وضعیت پروندم معلوم نمیشه؟
    با تشکر فراوان از همکاری شما

  4. با سلام
    با تشکر از سایت خوب و مفیدتون! رشته من ۱۶ امتیازی است و مدرک آیلتس دارم و مجموع امتیازات من به حدنصاب تشکیل پرونده و قبولی در مصاجبه میرسه. میخاستم بدونم آیا برای تشکیل پرونده و دریافت فایل نامبر نیاز به مدرک B2 فرانسه دارم؟

  5. با سلام
    جناب برهانی من مهندس کامپیوتر هستم و فایل نامبر خرداد ۹۰ دارم. نامه ای مبنی بر درخواست مدرک زبان دریافت نکردم اما سه ماه پیش امتحان TCFQ دادم و Ecoute:B1,Oral:B2 گرفتم ومدرک را ارسال کردم. با احتساب نمره زبان ۵۲ امتیاز دارم.
    ۱-اگر مجددا امتحان TCF بدهم و Oral را امتحان ندهم و نمره Ecoute ، Ecrie را B2 بگیرم نمره مدرک TCFQ هم محاسبه میشود یا حتما باید در یک آزمون باشند؟
    ۲- بعد از فرستادن پرونده و گرفتن فایل نامبر دو بار محل سکونت من تغییر کرده، البته آدرس قبلی خانه پدرم هست، لازم هست که هر دو تغییر را اعلام کنم و آیا تکمیل فرم مربوطه و فکس آن کافیست یا حتما باید پست کنم؟
    ممنون از توجه شما

    • ۱- امتیاز نمره شما با آخرین مدرک دریافتی محسوب می شود ( یک مدرک)
      ۲- موردی ندارد با شما از این به بعد با ایمیل در تماس خواخد بود

  6. سلام آقای برهانی من هنوز مدارکمو نفرستادم با توجه به اینکه لیسانس مترجمی دارم آیلتس باید داشته باشم یا فقط مدرک b2 لازم میباشد؟

  7. با سلام .میخاستم بدونم کسی که مدرک تحصیلی بالای دیپلم نداره و متآهل باشه از چه راههایی میتونه اقدام برای اقامت کانادا کنه. با تشکر

  8. با سلام”
    من مدارکم را مهر ۹۱ ارسال کرده ام رشته ام شیمی کاربردی ولی تا به حال فایل نامبر دریافت نکرده ام.چند بار زنگ زدم و میگویند مدارک از بهمن پارسال دریافت شده ودر دست بررسی است.به نظر شما چرا تا به حال فایل نامبر نیامده؟آیا من که مدرک tcfq A2,B1 ,ILTS 6 فرستادم باید مدرک جدیدی بدم یا صبر کنم نامه در یافت کنم؟

    • امکان دارد پست ایران بدست ما نرسونده باشد.
      مهم اداره مهاجرت کبک است که باز شدن پرونده را تایید کرده است. مدرک ب۲ فرانسه فقط نمره دارد

  9. با سلام من پرستارم وهمسرم حسابدار ولی مدارک بین المللی جوشکاری دارد سابقه کار جوشکاری بدون بیمه را دارا می باشد به تازگی مدارکمونو بدون مدرک زبان ارسال کردیم ایا به نظرتون به ما فایل نامبر میدن؟با احتساب مدرک جوشکاری همسرم ما ۵۷ امتیاز داریم واینکه من و همسرم چه مدرک زبانی باید ارائه بدیم

  10. سلام و خسته نباشید.
    من حدود ۱ ماه است که فایل نامبر من آمده است .مهندس عمران و ۱۲ امتیازی هستم و با مدرک ب۱ مدارکم را فرستاده بودم. آیا باید منتظر بمونم که در آن نامه به من ذکر شده باشه که مثلا ۱۲ ماه فرصت دارید که مدرک ب ۲ را بفرستید یا از تاریخ فایل نامبر این زمان محاسبه می شود.ممنون

    • شما منتظر دریافت نامه ۱۲ ماه نباشید بدنبال مدرک ب۲ و اضافه شدن آن روی پرونده باشید. در هر صورت کبک نامه ب۲ را برای شما در زمان ارزیابی اولیه ارسال خواهد کرد.

  11. سلام. مگه برای رشته های ۱۲ و ۱۶ امتیازی ۱۸ ماه فرصت برای نمره b2 نداده بودند؟ چرا زیر خبر شماره ۱۴۰ نوشتید ۳ ماه؟

  12. متشکرم بخاطره اطلاعات بروز سایت آقای برهانی

  13. سلام خدمت شما,
    من یه سوال دارم, اگر بتونید جواب بدین خیلی ممنون میشم. من مصاجبه رفتم و قبول شدم و الان برای فدرال میخوام مدارک بفرستم. میخواستم بدونم چقدر هزینه باید پرداخت کنم الان. ما یه زوج هستیم و یه بچه هم داریم. با تشکر فراروان

  14. سلام من کاردانی فوریتهای پزشکی دارم ایا در لیست مشاغل کبک میباشم یا نمیباشم وچگونه باید اقدام کنم ۲۵ساله ومجرد

  15. از شما متشکرم

  16. سلام
    ما مدارکمون رو فوریه ۲۰۱۳ فرستادیم وف ن رو اواخر مارچ دریافت کردیم هر۲ رشته شیمی هستیم خانمم که مین هستن دبیر شیمی هستند و علاوه بر ان ۳۰ ساعت کار در ازمایشگاه در ۱ شرکت با سابقه ۴ سال و۳۰ ساعت در هفته ضمیمه بیمه ای که از طریق اموزش و پرورش داشتن ارسال کردیم ولی بعد تغییرات ایمیلی برامون نیومده مدرک زبانمون من a2 ,a2وهمسرم که مین هستند a2. b1
    ایا باید قبل از اینکه ایمیلی بیاد مدرک زبان ارسال کنیم ویا شرایط ما از نظر امتیازی فرق کرده موقع ارسال مدارک امتیازمون ۶۲ بوده

  17. سلام
    ممنون از اطلاع رسانی تون
    من مانی اردر ۷۵۰ دلاری دارم! تازه میخوام دو ماه دیگه مدارکم و ارسال کنم…باید چکار کنم؟؟؟ دوباره مانی اردر بگیرم یا یه مانی اردر ۷ دلاری یا…؟؟؟؟ 🙁

  18. با سلام و تشکر از سایت خوبتون
    بنده رشته ام مهندسی صنایع است. سالم اینه که آیا در قوانین جدید رشته من امتیاز دار شده است یا خیر؟
    اگر بلی، چه مدارک زبانی لازم است تا ارائه بدهم؟
    اگر خیر،‌چطور؟
    سوال بعدی اینکه من تا ۳۱ مارس فقط می تونم اقدام کنم؟
    ممنون

  19. سلام
    من می خواسم بدونم آیا شما در مورد ایالت ساسکچوان هم فعالیت می کنید ؟
    و بعد هم اینکه برای معادل سازی مدرک تحصیلی برای فدرال کی باید اقدام کرد. می شه قبل از اقدام برای شروع پروسه این کارو کرد.
    ممنون می شم جواب بدین

  20. سلام
    من مدرک tcfq c1 oral و b1 ecoute دارم در کل چه نمره ای از زبان می گیرم؟آیا همسرم هم باید نمره b2 بگیرد یا خیر؟ به نظر شما با این وظعیت مدرک زبان را به پرونده اضافه کنم یا منتظر گرفتن b2 در ecoute شوم؟

  21. جناب آقای برهانی عزیز
    از اینکه مثل همیشه نسبت به پیگیری کار دوستان خود مصمم هستید و زحمت می کشید صمیمانه تشکر میکنم.

  22. سلام.
    از اطلاعات خوبی که در اختیار ما قرار میدید خیلی ممنونم.
    من پرستار هستم.طبق تاریخ پست tnt مدارکم ۲۹ جولای ۲۰۱۳ رسیده.ولی هنوز فایل نامبر دریاف نکردم .مدرک tcfq b2.a2 روی پرونده هست.اما آیلس ندارم.۱-آیا آیلس باید داشته باشم؟ ۲-این تاخیر برای گرفتن ف ن طبیعی هست؟۳-امکانش هست که امتیاز رشته ۱۶ برای من در نظر گرفته بشه ؟

    • ۱- در صورتیکی نیاز به نمره آن داشته باشید
      ۲- ۴ الی ۶ ماه طبیعیست بیشتر از این زمان باید پیگری کنید
      ۳- بله رشته شما ۱۶ امتیازی شده است

  23. سلام
    من مدارکم را اوایل مرداد ماه ارسال کردم، برای دوستم که همر زمان و در یک روز مدارک را ارسال کردیم فایا نامبر اومده ولی برای من نیومده، ممکن که نیاد یا مدارک را بررسی کردن و مورد قبول واقع نشده باشه؟ یا هنوز باید صبر کنم و دیر نشده؟

  24. با سلام
    رشته من مهندسی عمران هست و دسامبر۲۰۱۱ مدارکوارسال کردم که به قانون اجباری شدن زبان خوردم و همون موقع هم ایلتس فرستادم و هم tef(b2 , a2 فرستادم حالا با توجهبه تغییرات جدید ۵۴ امتیاز دارم آیا به نظر شما باز هم از من مدرک ب ۲ در قسمت شنیذاری که آ ۲ گرفتم خواهند خواست؟
    با تشکر از شما

  25. سلام
    با تشکر از اطلاع رسانیتون.. فایل نامبر من فوریه ۲۰۱۳ اومده. برای مدرک زبان باید اقدام کنم یا هنوز وقت دارم؟

  26. باسلام
    من مدارکم رو اواخر نوامبر ۲۰۱۳ فرستادم
    مدرک زبان فرانسه tefaq در هر دو سطح A2 و مدرک آیلتز رو هم نفرستادم هنوز
    آیا فایل نامبر دریافت میکنم یا ممکنه برگشت بخوره ؟

    با سپاس از شما

  27. با سلام و خسته نباشید

    من می خواستم برای کبک اقدام کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید
    به تازگی امتحان tcf دادم و نتیجه ام هم این شده :
    Compréhension orale : B1 (317)
    Expression orale : B2 (10)

    شرایط من :
    متاهل- بدون فرزند.
    متولد ۲۰ نوامبر ۱۹۸۲
    رشته تحصیلی : مهندسی کامپیوتر – نرم افزار از دانشگاه آزاد تهران مرکز – دانشجوی ارشد مجازی
    سابقه کاری : ۵ سال
    مشغول به کار
    بستگان در کانادا : پسر عمه خودم و دایی همسرم
    ———————-
    شغل همسر : تکنسین تعمیر و نگهداری هواپیما . ایشون هم ۵ سال سابقه کار داره (سابقه کار ایشون هم مهمه ؟ تا چند سال؟)
    سن همسر : متولد ۱۹۷۶- (۱۳۵۵)
    مشغول به کار
    همسرم مدرک زبان هیچی ندارند.
    ————————

    من فکر کنم با اون یک امتیاز توانایی مالی امتیازم به ۵۶ برسه. و یه امتیاز کم داشته باشم که باید مدرک ielts بگیرم(نمی دونم چه امتیازی باید بگیرم کافیه) . می خوام قبل از تغییرات آخر مارس ۲۰۱۳ ایشالله پروندم رو بفرستم. امتحان ielts من ۱۷ اسفند (۸ مارس) هست. لطف می کنید راهنماییم کنید و ببینید امتیاز من الان چند هست و برای تشکیل پرونده و کارای ترجمه و بیمه چه کارایی باید انجام بدم و چقدر وقت می بره و آیا تا آخر مارس می تونم بفرستم و تغییرات جدید که ۳۱ مارس اعلام میشه با فرستادن مدارک شامل منم خواهد شد؟ چقدر طول میکشه بعد از اینکه مدارکم رو بفرستم تایید کنند و خیالم راحت شه؟ ممنون

  28. با سلام.ممنون از به روز رسانی سایتتون.برای تحصیل در یکی از تخصص های پزشکی در دانشگاه هایش زبان انگلیسی و فرانسوی کدومارو می خواد؟هزینه ی رشته های تحصیلی مورد نظرمو در دانشگاه ها رو از کجا میتونم بررسی کنم؟ممنون

    • شما می توانید در دانشگاهای انگلیسی یا فرانسوی زبان مشغول به تحصیل شوید
      در سایت دانشگاه های مربوط موجود است اما مابین ۳۵۰۰ الی ۶۵۰۰ دلار – ترمی می باشد

  29. با سلام و خسته نباشید.
    ۱- من ۵ ماه پیش مدارکم رو برای کبک فرستادم و متاسفانه به خاطر یک اشتباه کوچک تو فرم همسرم, مدارکم برگشت خورد به همراه یک نامه که مدارکت رو کامل کن و به همراه این نامه دوباره بفرست. با توجه به اینکه کبک الان بسته شده, به نظرتون هیچ امیدی نیست که از راهی بشه مدارک رو دوباره فرستاد و تا سال بعد که معلوم نیست قوانین چی میشه, صبر نکنیم؟ فکر می کنید قوانین جدید شرایط رو واسم راحت تر می کنه و یا سخت تر؟ من برنامه نویس جاوا هستم و رزومه خوبی دارم.

    ۲- من تو فکر اینم که الان فدرال اقدام کنم. من مدرک TCFQ b2, b1(b1, 317) دارم و IELTS (6.5,6,5.5,5) . رشتم هم کامپیوتر نرم افزار- ۴ سال سابقه کار با بیمه- متاهل- خویشاند هم دایی همسرم در تورنتو. این مدرک TCF رو میشه با TEF معادل کرد یا به درد نمی خوره واسه فدرال؟ من الان شرایط فدرال رو دارم؟ سنم هم ۳۲ سال. اعتبار TCF من تا دسامبر ۲۰۱۵ است. و IELTS هم تا ۲ سال دیگه.

    ۳-من می تونم تا ژانویه ۲۰۱۵ برای فدرال اقدام کنم و ۳ ماه بعدش مدارک کبک رو هم بفرستم؟ یعنی هر دو جا اقدام کنم؟ یا با باز شدنه پرونده کبک, پرونده فدرال بسته میشه؟

    کلا با شرایط فعلی من و این تغییرات پیش رو هم برای فدرال و هم کبک, بهترین کاری که می تونم بکنم چیه؟

    ممنون میشم راهنماییم کنید.


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp WhatsApp us