همان طور که اطلاع دارید از ۵ دسامبر ۲۰۱۱ داشتن مدرک زبان علی الخصوص فرانسه برای کبک اجبار شده است.

برخلاف بسیاری از اخباری نادرست درباره مدرک زبان در زمان تشکیل پرونده (ارسال مدرک فرانسه با پرونده ) با افتخار اعلام میکنم:

در طی ۵ روز اخیر برای تعداذی از افرادی با رشته های ۱۲ و ۶ و ۰ امتیازی که با مشاوره من اقدام به تشکیل فایل مهاجرتی خود (اضافه کردن نامه ای خاص برای نداشتن مدرک زبان فرانسه و توضیحات لازم…) نموده بودند و در اخرین روز های سال میلادی و ۵ روز بعد از اعلام اجباری شدن مدرک زبان در تاریخ ۱۰ الی ۱۸ دسامبر (رسید پرونده ۱۵ الی ۲۵ دسامبر به کبک) پرونده مهاجرتی خود را بدون مدرک زبان از طریق پست دی اچ ال ارسال شد.
پس از ۴۰ الی تا ۵۰ روز از ارسال پرونده در چند روز اخیر بهمن ماه فایل نامبر های بدون هیچ نقص – بدون درخواست مدرک زبان فرانسه دریافت شد که بسیار خوشحال هستیم.

نکته:

اجباری شدن مدرک زبان بدین معنیست که: شما میتوانید مدارک خود را ارسال کنید و فایل نامبر کبک را مثل گذشته دریافت نمایید اما تا قبل از زمان مصاحیه خود (در طول تقریبا یکسال) ملزم به ارایه مدرک زبان برای کسب نمره زبان خود می باشید.

البته همان طور که در خبر شماره ۲۹ در همین سایت در این رایطه اعلام شده بود اعلامیه معاون قائم مقام وزیر اداره مهاجرت کبک به حقیقت پیوست:

نقل از سایت مهاجرتی ITC

منبع رسمی: رابرت باریل (معاون قائم مقام وزیر اداره مهاجرت کبک) :

چه رویکردی برای پرونده هایی که بعد از ۵ دسامبر ۲۰۱۱ دریافت می شوند در حالی که نتوانسته اند نیاز قانون جدید را برآورده کنند اتخاذ می شود؟ 

اداره مهاجرت جهت برخورد عادلانه با متقاضیان مهاجرت، پرونده های افرادی که پس از این تاریخ نتوانسته اند نتیجه آزمون مهارت زبان خود را ارسال کنند را برگشت نمی دهد و منتظر دریافت نتیجه آزمون می ماند. با وجود این، بر اساس این قانون جدید، از متقاضیان دعوت خواهد شد تا درخواست های خود را تکمیل کنند و نتایج آزمون مورد قبول اداره مهاجرت را در ماه های آتی برای ما ارسال دارند.

منبع: مشاور شما و فایل نامبر دریافتی تعدادی از متقاضیان

تذکر: استفاده از مطالب سایت به ویژه اخبار مهاجرت فقط با ذکر منبع و لینک سایت مجاز می باشد و استفاده غیر مجاز آن موجب تعقیب قانونی می باشد.ا

درباره اقامت کانادا

www.iranquebec.ir

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp WhatsApp us