quebec-immigration

 

اداره مهاجرت کبک در تاریخ ۸ مارچ ۲۰۱۷ امتیاز رشته جدید سال ۲۰۱۷ بهمراه تغییرات در سیتم امتیار بندی را اعلام کرد . بر ای اساس امتیاز لازم جهت دریافت سی اس کیو یا گواهی قبولی کبک برای مجردین از ۴۹ به ۵۰ و متاهلین از ۵۷ به ۵۹ افزایش یافته است. امتیاز لازم برای استخدام پذیری برای مجرد ۴۳ و متاهل ۵۲ می باشد.

 

جهت دانلود لیست رشته ای کبک ۲۰۱۷: کلیک نمایید

جهت دانلود لیست جدید امتیاز بندی کبک ۲۰۱۷: کلیک نمایید

 

با توجه به تغییرات جدید قوانین اداره مهاجرت کبک، به اطلاع شما عزیزان می رساند بهترین راه جبران کمبود امتیاز، اخذ مدرک زبان فرانسه و انگلیسی است. افرادی که قبلا بدون آیلتس امتیاز قبولی را کسب کرده بودند، در صورت نیاز می توانند کمبود امتیاز را با گرفتن مدرک آیلتس جبران نمایند. دردصورتیکه مدرک آیلتس جهت رسیدن به امتیاز ۵۹ متاهل/۵۰ مجرد کفایت نکند، برای اخذ مدرک ب۲ فرانسه اقدام نمایید در غیر اینصورت با کسر امتیاز پرونده و بسته شدن پرونده مواجه خواهید شد.

 مثال:

اگر امتیاز کلی شما ۴ امتیاز کسر شده، جهت جبران آن باید یک مدرک ایلتس ۵ یا یک مهارت ب۲ در فرانسه اخذ نماید

اگر امتیاز کلی شما بین ۴ الی ۷ نمره و بیشترکسر شده، جهت جبران یک مدرک ایلتس بهمراه یک مهارت ب۲ فرانسه یا دو مهارت ب۲ فرانسه اخذ نمایید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زیان:  کلیک نمایید

آیا قانون جدید شامل پرونده من میشود؟ راه حل جبران کمبود امتیاز؟

بله از تاریخ ۸ مارچ این تغییربات شhمل تمامی پرونده های سال ۲۰۱۳ الی تاکنون میشود و بر اساس قوانین جدید تعیین امتیاز می شود.

 لازم به ذکر است دانستن زبان رسمی کشوری که برای مهاجرت انتخاب می کنید امری طبیعی است، لذا به جای دلسرد شدن از تغییر امتیازها، جهت اخذ مدارک زبان تلاش نمایید.

 

  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

منبع: سایت iranquebec.ir

تذکر: استفاده از مطالب سایت به ویژه اخبار مهاجرت فقط با ذکر منبع و لینک سایت مجاز می باشد و استفاده غیر مجاز آن موجب تعقیب قانونی می باشد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

درباره اقامت کانادا

www.iranquebec.ir

2 دیدگاه در خبر شماره ۱۹۴ : تغییر امتیاز و لیست رشته های اسکیل ورکر کبک ۲۰۱۷
  1. سلام، من مجرد هستم و ژوئن ۲۰۱۶ موفق به ثبت نام شدم الان با تغییر امتیازات من ۴۸ امتیازی شدم می خواستم بدون تا کی فرصت دارم امتیازم رو ارتقا بدم؟ نمرات فرانسه رو وارد کردم اما آیتلس ندارم و برای افزایش امتیاز نیاز به آیلتس دارم

  2. با سلام
    خسته نباشید
    اینکه جدیدا مصاحبه های کبک تلفنی انجام میشه صحت داره؟؟


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp WhatsApp us