Express-Entry-transparent

همانطور که در خبرهای پیش هم توضیح داده شد، متقاضیان سیستم اکسپرس انتری، در صورت  داشتن حداقل امتیاز ۶۷ از ۱۰۰ واجد شرایط شده و با تکمیل اطلاعات تحصیلی، کاری، زبانی و سایر موارد می توانند در فرم آنلاین سیستم اکسپرس اینتری ثبت نام کنند و پس از دریافت امتیاز بر اساس سیستم امتیاز بندی وارد استخر مجازی (pool) شوند. افرادی که بیشترین امتیاز را کسب نموده اند به ترتیب در هر راند، که حدودا دو بار در ماه صورت می گیرد و تا کنون ۶۰ راند انجام شده است، انتخاب شده و موفق به دریافت دعوتنامه می شوند. مهم ترین شرط واجد شرایطی در سیستم اکسپرس اینتری داشتن حداقل نمره آیلتس جنرال  ۶٫۵ در هر چهار مهارت و یا چهار مهارت B2 در آزمون TEF می‌باشد.

 

با وجود اینکه پذیرش از این روش در ابتدا با دشواری هایی همراه بود، از جمله داشتن پیشنهاد کاری و یا سابقه کار کانادایی، بالاخره حداقل امتیاز قبولی کاهش پیدا کرد و در دوره های اخیر کلیانت های ما با داشتن نمرات آیلتس بالا (CLB9)، موفق به اخذ دعوتنامه شدند که جزئیات دو مورد در زیر آورده شده است:

>> کیس اول : مجرد ۳۶ ساله با ایلتس جنرال ۷٫۵ و مدرک فوق لیسانس رشته مهندسی 

 

امتیاز: ۴۳۹

تاریخ اخذ دعوتنامه: March.2017

راند قبولی: ۵۶

مدت زمان شروع پروسه تا دربافت دعوت نامه: ۴ ماه

>> کیس دوم: خانم – مجرد ۲۷ سال با ایلتس جنرال ۸ و و مدرک فوق لیسانس رشته زبان

امتیاز:۴۲۰

تاریخ اخذ دعوتنامه: April.2017

راند قبولی: ۶۰

مدت زمان شروع پروسه تا دربافت دعوت نامه: ۱ ماه

 

طبق رسالت چندین ساله ایران کبک، انتشار اخبار بر اساس منابع و مدارک واقعی صورت میگیرد. جهت مشاهده یکی از دعوت نامه های اخیر پروسه اکسپرس اینجا کلیک نمایید

 سیستم اکسپرس انتری سریعترین و مناسب ترین روش مهاجرت برای نیروهای ماهر است که توانایی اخذ آیلتس با  CLB بالا دارند. لذا با توجه به کاهش هر چه بیشتر حداقل امتیاز قبولی در راندهای اخیر، به افراد واجد شرایط پیشنهاد می‌کنیم چنانچه قصد اقدام از این طریق را دارید زمان را از دست ندهید. جهت مشاوره و شروع پروسه با ما تماس بگیرید.

جهت اطلاع از دراو های انجام شده و امتیاز قبولی در ماه های کذشته وارد کانال خبری ما به ادرس زیر شوید:

http://t.me/IranCanada

آشنایی سیستم مهاجرتی اکسپرس انتری  Express Entry

دولت کانادا تحت سیستم اکسپرس انتری (Express Entry), سه برنامه مهاجرتی نیروی حرفه ای فدرال (Federal Skilled Trades) ، نیروی متخصص فدرال (Federal Skilled Worker) ، و نیروی با تجربه کانادایی (Canadian Experienced Class) را ارائه می نماید.متقاضیانی که تمایل به مهاجرت به کانادا تحت یکی از این برنامه ها می باشند، باید اقدام به ثبت پروفایل در سیستم Express Entry بنمایند. تحت این پروفایل متقاضیان باید اطلاعات شخصی و حرفه ای خود شامل سن، تحصیلات، سابقه کار و نمره زبان انگلیسی یا فرانسه را در سیستم وارد نمایند. پس از آن، سیستم Express Entry با توجه به شرایط حرفه ای و تحصیلی متقاضی و همسر او امتیاز متقاضی و رتبه او را در مجموعه همه متقاضیان (Pool of Candidates) مشخص می کند.

اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه اکسپرس انتری: وارد شوید

   ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

منبع: سایت iranquebec.ir

تذکر: استفاده از مطالب سایت به ویژه اخبار مهاجرت فقط با ذکر منبع و لینک سایت مجاز می باشد و استفاده غیر مجاز آن موجب تعقیب قانونی می باشد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

درباره اقامت کانادا

www.iranquebec.ir

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp WhatsApp us