مهاجرت به کانادا از طریق سرمایگذاری در استان کبک

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایگذاری در استان کبک

این برنامه جهت مدیران، سرمایه داران، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل است. متقاضیان با داشتن تجربیات مدیریتی و  تجاری چه در بخش خصوصی و چه دولتی قادر به اقدام در این گروه می باشند. مهاجران سرمایه گذار از طریق استان کبک و یا هر استان دیگر، طبق قانون اساسی کانادا، که حق حرکت و زندگی در هر نقطه از کشور را به شهروندان اعطا کرده است، قادر خواهند بود در هر نقطه از کشور آزادانه زندگی کنند.

کانادا محبوب ترین کشور با بیشترین اعتبار در جهان است و این کشور امن و مدرن، کیفیت بالای زندگی در جامعه ای با اقوام مختلف و با هزینه زندگی مقرون بصرفه به مهاجران عرضه می کند. متقاضیان مهاجرت به کبک که در این برنامه پذیرفته می شوند، ویزای اقامت دائم کانادا را بدون قید و شرط دریافت می کنند و می توانند بلافاصله شروع به زندگی، کار و انجام کسب و کار در هر نقطه از کشور کانادا کنند. فرزندان مهاجرین جدید برنامه سرمایه گذاری نیز می توانند بی درنگ در کانادا شروع به تحصیل کرده و بعنوان دارنده اقامت کانادا (در مقایسه با دانش آموزان و دانشجویان خارجی) برای تحصیل در مدارس و دانشگاه های محلی اقدام کنند.

 متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق استان کبک باید واجد شرایط زیر باشد: 

  • اثبات داشتن حداقل دارایی به ارزش ۱,۶۰۰,۰۰۰ دلار کانادا
  • پرداخت مبلغ ۸۰۰ هزار دلار به خزانه دولت به مدت ۵ سال
  • و یا پرداخت بهره بانکی بلا عوض به مبلغ ۲۲۰,۰۰۰ دلار کانادا (به جای ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا)
  • اثبات قانونی بودن کسب و کار و داشتن تجربه مدیریت
  • فرزندان زیر ۲۲ سال می توانند در پرونده متقاضی شامل باشند.

مزایای مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا از طریق استان کبک:

  • ملزم نبودن به راه‌اندازی کسب‌ و کار در کانادا.
  • آزادی انتخاب محل زندگی در هر جای کشور بدون پرداخت جریمه.
  • سفر به بیش از ۱۷۰ کشور جهان بعد از دریافت پاسپورت کانادا.
  • تحصیل در بهترین سیستم آموزشی و دانشگاه های دنیا به محض دریافت اقامت دائم کانادا.
  • بهداشت و درمان رایگان به محض دریافت اقامت دائم کانادا.

دریافت برنامه مهاجرتی کبک و سایر استان های کانادا : کلیک نمایید

برنامه بسیار موفق مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری برای افراد واجد شرایط و خانواده آنان در سراسر جهان فرصت مهاجرت به کانادا از طریق استان کبک را فراهم می کند. پس از اینکه برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری فدرال اخیرا بسته شد، برنامه مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری تنها  ویزای سرمایه گذاری کانادا به منظور اخذ اقامت کانادا از این نوع است که در حال حاضر در دسترس صاحبان کسب و کار بین المللی قرار دارد و دقیقا استانداردهای سرمایه گذاری مشابهی با برنامه سابق فدرال دارد.

بنابراین توصیه می کنیم هر چه سریع تر برای آماده کردن پرونده خود اقدام نمایید. ایران کبک می تواند پیش از بازگشایی رسمی برنامه مهاجرت به کانادا از طریق استان کبک پرونده متقاضیان این برنامه را آماده کند تا پرونده در روز های بازگشایی آماده ارسال باشد.

پاسخ به سوالات مطرح در زمینه مهاجرت تجاری و سرمایه گذاری

برنامه مهاجرت تجاری چیست؟

برنامه مهاجرت تجاری یکی از برنامه های مهاجرت کاناداست که افراد دارای تجربه تجاری/مدیریتی و با خالص دارایی نسبتاً بالا را برای ویزای مهاجرت کانادا (اقامت دائم) می پذیرد. برنامه مهاجرت تجاری سه زیر گروه دارد: سرمایه گذاران مهاجر، کارآفرینان و خویش فرمایان.

  1. متقاضیان برنامه مهاجرت تجاری چه اسناد و مدارکی باید همراه درخواست خود ارائه کنند؟
    متقاضیان علاوه بر ارسال فرم های تکمیل شده درخواست اداره تابعیت و مهاجرت کانادا و مدارک تحصیلی و شناسایی (پاسپورت، شناسنامه/سند ازدواج و غیره) باید مدارکی دال بر سابقه و تجربه تجاری و/یا مدیریتی و نیز مدارک نشاندهنده دارایی خالص خود ارائه نمایند.
  2. آیا متقاضیان برنامه مهاجرت تجاری ملزم هستند در استان خاصی اقامت کنند؟
    متقضایان می توانند بعد دریافت اقامت دائم کانادا و بدون توجه به محلی که در فرم درخواست بعنوان محل سکونت مورد تمایل اعلام کرده اند، در هر منطقه یا استان کانادا زندگی کرده و به کار و فعالیت های تجاری بپردازند. اما کارآفرینانی که مایل هستند در استان کبک زندگی کنند باید یک شرکت و مجموعه تجاری را مدیریت، تاسیس یا خریداری کنند که حداقل بخشی از آن در استان یاد شده باشد.
  3. چه کسانی واجد شرایط برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستند؟
    بعنوان یک سرمایه گذار مهاجر که مایل است در هر نقطه کانادا بجز استان کبک زندگی کند باید:
  • حداقل دارایی خالص شما که از طرق قانونی تحصیل شده CAD$1,600,000 باشد؛
  • مبلغ CAD$800,000 برای مدت پنج سال نزد اداره تابعیت و مهاجرت کانادا که نماینده صندوق های سرمایه گذاری استانی و منطقه ای است، سرمایه گذاری کنید؛ و
  • مدیریت یک مجموعه تجاری واجد شرایط را بر اساس مقررات تابعیت و مهاجرت کانادا بر عهده گرفته یا بخشی از سهام آنرا در اختیار داشته باشید؛ یا در پنج سال گذشته حداقل دو سال به مدیریت/سرپرستی حداقل پنج کارمند پرداخته باشید.
  • بعنوان یک سرمایه گذار مهاجر که مایل است در استان کبک زندگی کند باید:
  • حداقل دارایی خالص شما که از طرق قانونی تحصیل شده CAD$1,600,000 باشد؛
  • مبلغ CAD$800,000 برای مدت پنج سال در یک صندوق سرمایه گذاری تضمین شده از سوی دولت کبک سرمایه گذاری کرده؛ و
  • سابقه مدیریتی در شرکت های تجاری، صنعتی یا کشاورزی داشته؛ یا در پنج سال گذشته حداقل دو سال به مشاغل مدیریتی در دولت، سازمانهای دولتی، یا سازمانهای بین المللی پرداخته باشید.
  1. چطور می توان ثابت کرد که خالص دارایی ها از طرق قانونی بدست آمده است؟
    متقاضیان باید منشا و نحوه انباشت ثروت خود را با مدارک و شواهد معتبر صادر شده از سوی مراجع ثالث نشان دهند: بازپرداخت های مالیات، فیش های حقوق، سند خرید/فروش، اظهارنامه کارگزاران بازار سهام، ارزیابی قیمت شرکت/ملک و غیره. متقاضیان باید نشان دهند که ثروت و دارایی آنها از روش های قانونی من جمله هدایا و ارث کسب شده است.
  2. آیا سرمایه گذاران مهاجر ملزم هستند در کانادا کار کنند و/یا به فعالیت های تجاری بپردازند؟
    اگرچه در بدو ورود به کانادا می توانید وارد فعالیت های کاری و تجاری بشوید اما هیچگونه اجبار و الزامی برای این کار نیست.
  3. سرمایه گذاران مهاجر باید سرمایه گذاری خود را در چه زمانی انجام دهند؟
    متقاضیان می بایست پیش از تایید نهایی اداره تابعیت و مهاجرت کانادا و یا متقاضیانی که مایل به زندگی در استان کبک هستند می بایست پیش از تایید نهایی مقامات مهاجرت کبک سرمایه گذاری CAD$800,000 خود را انجام دهند.
  4. آیا در صورت رد شدن درخواست مهاجرت از طریق سرمایه گذاری مبلغ سرمایه گذاری شده برگردانده می شود؟
    بله، پول سرمایه گذاری شده فوراً توسط اداره تابعیت و مهاجرت کانادا و یا مقامات مهاجرت کبک برگردانده می شود.
  5. تفاوت های اصلی برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری فدرال و کبک چیست؟
    متقاضیان دارای تجربه مدیریتی می توانند در هر یک از برنامه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری فدرال یا کبک شرکت کنند. اما باید توجه داشت که سابقه و تجربه مدیریت دولتی، سازمان های دولتی و یا بین المللی در برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کبک لحاظ می شود لذا افرادی با سوابق متنوع تر می توانند از آن استفاده کنند.
  6. چه تعداد پرونده از چین در برنامه سرمایه گذاری کبک پذیرفته می شود؟دولت کبک مقرر کرده است که متقاضیان هیچ کشوری نباید بیش از ۷۰ درصد کل سهمیه برنامه سرمایه‌ گذاری کبک را در اختیار داشته باشند. بنابراین حداکثر ۱۳۳۰ پرونده از چین (شامل هنگ کنگ و ماکائو) پذیرفته می‌شود. این شرط باعث می‌شود اتباع غیر چینی راحت تر بتوانند در این برنامه شرکت کنند زیرا تقاضای بسیار بالای چینی ها نمی تواند بلافاصله پس از آغاز دوره جذب برنامه، کل ظرفیت موجود را پر کند.

اخذ تابعیت کانادا از طریق سرمایه گذاری

افراد و خانواده هایی که از طریق ویزای سرمایه گذاری کبک به کانادا مهاجرت می کنند، می توانند پس از ۴۸ ماه زندگی در این کشور تابعیت کانادا دریافت کنند. بدین منظور متقاضیان موظف هستند پیش از درخواست تابعیت، با داشتن اقامت دائم کانادا به صورت فیزیکی به مدت حداقل ۱۴۶۰ روز (۴ سال) از ۶ سال در کانادا حضور داشته باشند، به شرطی که تمام شرایط دیگر نیز محقق شوند. پس از اخذ تابعیت توسط دارندگان حق اقامت دائم کانادا، افراد باید برای دریافت پاسپورت این کشور اقدام نمایند. پاسپورت کانادا یکی از با ارزش ترین پاسپورت های دنیاست. ۱۷۲ کشور جهان به دارندگان پاسپورت کانادا اجازه ورود بدون ویزا یا با ویزای فرودگاهی به خاک خود می دهند.

جهت مشاوره با ما در ارتباط باشید

info@iranquebec.ir

WhatsApp WhatsApp us