Screen Shot 2016-01-13 at 2.53.14 PM
مونترال ۱۳ ٰژانویه ۲۰۱۶

اداره مهاجرت کبک طی اعلامیه ای رسمی در سایت خود بعلت مشکلات فنی در سیستم آنلاین, تاریخ بازگشایی پرونده اسکیل ورکر ۲۰۱۶ کبک را به ماه آینده مورخ ۱۶ فوریه موکول کرد. این خبر بسیاری خوبی برای تمام متقاضیان مهاجرت بعد از ۱۱ ماه انتظار خواهد بود. اهم تغییرات به شرح زیر می باشد:

تاریخ ساخت اکانت: تا ۲۵ ژانویه
تاریخ تکمیل فرم ها: ۲۶ ژانویه الی ۱۵ فوریه
تاریخ باز گشایی: ۱۶ فوریه الی ۳۱ مارچ

Telegram:@iranquebec

مشکلات اخیر بیشتر مربوط به ساخت اکانت و تکمیل فرم ها بصورت انلاین بود جهت پیگیری این مشکل بنده پیگیر ۳ مورد زیر در طی این مدت بودم:

۱- افزایش سرعت اینترنت (۴ ژانویه ۲۰۱۶):
به ۱۰ مگابیت بر ثانیه برای اکانت سازی و تکمیل فرم ها آنلاین از بزرگترین شرکت اینترنتی کانادا (Bell)

۲- تماس با اداره مهاجرت کبک (۷ ژانویه ۲۰۱۶):
پاسخ: بعلت افزایش متقاضیان جهت ثبت نام مجددا سعی کنید

۳- جلسه حضوری با یک شرکت کامپیوتری در مونترال (۱۱ ژانویه ۲۰۱۶):
مهندسین نرم افزار شرکت بعد از ساعت ها بررسی اعلام کردند بعلت افزایش حجم کاربران از سراسر دنیا و بکار گیری نرم افزارهای امنیتی جهت جلو گیری از سرقت اطلاعات شخصی افراد سایت به تعداد محدودی در ساعت اجازه ورود خواهد داد و از این رو با کلیک بروی لینک ثبت نام یا وارد شدن به بخش مون دوسیه ۹۹٪ با مشکل روبرو میشوید. البته ایرادات فنی فروانی از ارایه خدمات بصورت انلاین گرفته شد…

البته این روز ها شایعات زیادی از بعضی شرکت ها سودجو در جهت جذب افراد با وعده تکمیل تمام فرم بصورت کامل به گوش می خورد و امیدواربم تغییرات اخیر کبک را نتیجه نوعی از فعالیتشان همچون سایر تغییرات و قوانین نداند! از همه افراد تحصیلکرده این انتظار می رود به شایعات بی اساس و تبلیغاتی اعتنایی نکنند و آگاه باشند که تغییر قوانین کبک از هر نوع آن برای تمام متقاضیان سراسر جهان اعمال و اتخاذ میشود.

 ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

>>> جهت شروع کار مشاوره برنامه انلاین کبک با ما در تماس باشید  … ایران کبک فقط تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۴ بعلت حجم کاری زیاد قرارداد جدید قبول خواهد کرد <<< 

ویژه افرادی که در ماه اخیر درخواست شروع کار به ما داده بودند و بعلت کمی وقت امکان قبول کردن پرونده آنان نبود.

دریافت آخرین و بروزترین اخبار مهاجرت کبک کانادا

در صفحه تلگرام : iranquebec.ir

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
منبع: سایت iranquebec.ir

تذکر: استفاده از مطالب سایت به ویژه اخبار مهاجرت فقط با ذکر منبع و لینک سایت مجاز می باشد و استفاده غیر مجاز آن موجب تعقیب قانونی می باشد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

درباره اقامت کانادا

www.iranquebec.ir

2 دیدگاه در خبر شماره ۱۷۷ : تعویق افتادن زمان بازگشایی سیستم انلاین کبک ۲۰۱۶
  1. سلام
    اکانت مربوط به ثبت نام آنلاین و ساختیم وفعال کردیم ولی تاالان موفق نشدیم فرم ها روبازکنیم ،شمادرثبت نام آنلاین کارتکمیل فرم هاروخودتون انجام میدید؟هزینه روهم لطفابگید
    باتشکر

  2. با سلام.با توجه به فرم راهنمای ثبت درخواست آنلاین،سه روش برای پرداخت پول وجود دارد ۱-کردیت کارت که باید آنلاین پرداخت شود ۲-از طریق پست ۳-وجه بعدا پرداخت میشود(یعنی بعدا باید از بین حالت اول و دوم یکی را انتخاب کنیم)
    حال با توجه به این موضوع اگر گزینه ۲ انتخاب شود یکماه برای ارسال فرم پرداخت و مانی اردر زمان داریم ور حالیکه برای ارسال مدارک ۳ ماه ،در صورتیکه مدارک تا یکماه آما ه نشد یعنی باید مدارک پرداخت جدا از فرمها ارسال شود؟ یا بهتر است گزینه ۳ انتخاب شود و همه مدارک با هم ارسال شوند؟
    آیا درخواست لغو نمیشود؟


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp WhatsApp us