دوره هفدهم آموزشی زبان فرانسه ویژه مدرک B2

02

دوره های متفاوت آموزش و آمادگی زبان فرانسه سطح  B2

بعد از تکمیل ظرفیت گروه ۱۶ با توجه به تغییرات قانون مهاجرت برای زبان فرانسه و اجباری شدن سطح B2  کلاس هایی را در سه الی پنج ترم دوماهه برای افرادی که حداقل یک کتاب از متدهای رایج را خوانده اند اعلام کردیم که هم اکنون نیز در جریان می باشد ولی همانطور که اطلاع دارید امتحان Tcfq سفارت فرانسه از مقطع سپتامبر یا همان شهریور ماه دچار تغییرات زیادی شد که به طور خلاصه به قرار ذیل می باشد:

در گذشته باید به شش سوال در قسمت Expression orale پاسخ داده می شد، بدین ترتیب که مثلا برای سوال A1 ما نیز در سطح مورد نظر یعنی A1 جواب می دادیم و جواب با سطح بالاتر ملاک نبود ولی در تغییرات جدید به جای شش سوال، فقط سه سوال خواهد بود که باید هر کدام را در به بهترین شکل پاسخ داد و در نهایت میانگین امتیاز سه سوال ملاک خواهد بود و این بدین معناست که موضوعات و سؤالاتی که از این بعد در کلاس کار می شود چه آسانترین و چه پیچیده ترین “باید” با گرامر و سطح جواب خوب و حداقل B2 باشد تا میانگین زبان B2 شود. البته این تغییر در مجموع به نفع زبان آموزان است.

به این دلیل که چه بسیار موضوعاتی که ما در گذشته در سطح خوب بیان می کردیم ولی چون سوال سطح A بود امتیازی بالاتر از سطح A هم نمی گرفتیم ولی با تغییرات جدید این آزمون خیلی واقعی تر به نظر می رسد مضافا که برای سوال دوم دو دقیقه فرصت برای فکر و نت برداری نیز داریم مع الوصف از آنجایی که هر سه سوال باید در سطح B2 پاسخ داده شود از این بعد کلاسها در “پنج ترم” دوماهه برگزار خواهد شد زیرا علاوه بر مهارت گفتاری روی شنیدار یا همان اکوت، گرامر در سطح C1 در قالب سوالات امتحان سفارت فرانسه کار خواهد شد.

در پایان ضمن تشکر از دوستان که ما را در این مدت مورد لطف خود قرار دادند عرض میکنم که این دوره بسیار سنگین بوده و منابع من برای کلاس بیشتر از بیست متد میباشد لذا تلاش فوق العاده، حضور منظم و بدون غیبت در کلاس برای دوستان تعیین کننده بوده و کم کاری نیز پذیرفتنی نخواهد بود.

 

برای مشاهده مدارک B2 اخذ شده تعدادی از زبان آموزان دوره های  پیشین ایران کبک (مربوطه به دوره های ۱۱ و ۱۲ ) بروی تصاویر اسکن شده مدارک زیر کلیک نمایید:

A b2 iranquebec.ir J b2 iranquebec.ir h B2 iranquebec.irF b2 iranquebec.ir

جهت بزرگنمایی مدارک بروی تصاویر کلیک نمایید.

 

با توجه به در خواست مکرر دوستان، تصویر مدارک Tcfq تعدادی از زبان آموزان که موفق به اخذ B2 شده اند ارائه گردد ( مشخصات و اطلاعات خصوصی افرادحذف گردیده است.)
از آنجایی که دوره های تا کنون برگزار شده فقط برای parler بود لذا مدارک ذیل نیز B2 مربوط بهparler می باشد که در دوره های جدید روی مهارت شنیداری یا همان اکوت نیز کار خواهد شد تا زبان آمزان بتوانند در هر دو مهارت انشا الله حداقلB2 را کسب نمایند

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 سطوح متقاضی جهت ثبت نام:

دورهA به B2: یعنی سطح فعلی شما A1 یا A2 می باشد بعنوان مثال: کتاب تاکسی یک یا متد معادل آن را قبلا مطالعه کرده اید لذا سطوحی که آموزش داده خواهد شد : سطوح A1-A2, B1, B2

دوره مکالمه و اکوت: ویژه زبان آموزانی قصد شرکت در ازمون های فرانسه را دارند و در دو ترم ۱۸ جلسه ای دوماه سطوحB1-B2 تمرین خواهد شد. حداقل سطح مورد نیاز در این گروه داشتن سطح B1 می باشد.

با توجه به استقبال دوستان از کلاس اکوت و مکالمه دوره ۱۶، ایران کبک یک کلاس دیگر برای اکوت و مکالمه برگزار میکند.
ترم یک این کلاس با محوریت کتاب Expression orale B1  می باشد و به طور همزمان از حدود ۴ متد دیگر برای تقویت اکوت در طول مدت کلاس استفاده خواهیم نمود

 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

b2 17

 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

قوانین حضور در کلاس:

  • جهت برقراری نظم و جلوگیری از هرگونه تمرکز زدایی، دوستان ملزم به خاموش کردن موبایل در کلاس میباشند.
  • با توجه به فشرده بودن کلاس دوستان از بحث های جانبی چون وضعیت پرونده مهاجرتی و مسائلی که مربوط به وکیل یا مشاور امور مهاجرت است اکیدا خودداری کنند.
  • ماکزیمم غیبت مجاز جلسات هر ترم به هیچ عنوان نباید بیش از ۲۵ درصد جلسات هر ترم باشد.
  • با توجه به مشخص بودن روز و ساعات کلاس از دوستان اکیدا درخواست میشود که پس از شروع دوره، از درخواست تغییر روز و ساعات کلاس خودداری کنند.
  • از هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده دوستان تشکر شده و خواهشمند است که دوستان نظرات خود را به صورت مکتوب برای ما اعلام نمایند.
  • خواهشمند است که دوستان از تقاضاهای خارج از عرف کاری چون ارسال مطالب کلاس از طریق ایمیل و غیره اکیدا خودداری نمایند.
  • حفظ فضای احترام در کلاس چه درمیان معلم و زبان آموز و چه درمیان خود زبان آموزان الزامی بوده و خواهشمند است برای حفظ فضای دوستانه تذکرات معلم رعایت شود.
  • اکیدا مستدعیست دوستان سر وقت (۵ تا ۱۰ دقیقه قبل از) شروع کلاس حضور یافته و تاخیر در بیش از ۲۵ درصد کلاس ها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
  •  پایان به موقع کلاس کمک به زمان استراحت معلم و محل تقدیر خواهد بود.
  • رفتن به ترم بالاتر مستلزم قبولی در امتحان آخر هر ترم میباشد.
  • هرگونه استفاده غیر تحصیلی و تجاری از کلاس اکیدا ممنوع و قابل پیگیری خواهد بود.
  • روزهای تعطیل رسمی کلاس تعطیل خواهد بود و کلاس جبرانی به کلاسها اضافه خواهد شد.
  • پیش از ثبت نام دوستان موظف به مطالعه دقیق شرایط بوده و پس از ثبت نام و واریز هزینه امکان کنسل کردن کلاس و عودت وجه وجود ندارد.

در پایان ضمن تشکر از دوستان که ما را در این مدت مورد لطف خود قرار دادند عرض میکنم که این دوره بسیار سنگین بوده و منابع آموزشی برای کلاس بیشتر از بیست متد میباشد لذا تلاش فوق العاده، حضور منظم و بدون غیبت در کلاس برای دوستان تعیین کننده بوده و کم کاری نیز پذیرفتنی نخواهد بود.

با تشکر- خاکباش

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

مزایای شرکت در این دوره ها:

  • یک چهارم زمان دوره های ترمیک موسسات آموزشی
  • تعداد افراد کمتر در کلاس آموزشی
  • امکان یادگیری بیشتر و سریعتر
  • هزینه کمتر نسبت به دوره های خصوصی

 محدوده محل برگزاری کلاس ها خیابان شریعتی (مترو شریعتی)، انتهای خیابان ظفر می باشد و اولویت ثبت نام با افرادیست که ثبت نام خود را بصورت کامل انجام داده باشند.

پس از تکمیل ثبت نام اطلاعات بیشتر جهت حضور در کلاس ها برای شما ارسال می شود.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 ثبت نام دوره ها:

ظرفیت در ثبت نام محدود است و الویت با کسانی می باشد که ثبت نام خود را کامل انجام دهند.

تعدادافراد ثبت نام شده ۲۹/۰۷/۹۳:

گروه یک سطح ب دو  : تکمیل ظرفیت

گروه دو سطح  ب دو: تکمیل ظرفیت

گروه مکالمه : تکمیل ظرفیت

بعلت تکمیل ظرفیت های این بخش غیر فعال می باشد

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

WhatsApp WhatsApp us