جهت اطلاع و آشنایی بیشتر شما کلیانت ها و خوانندگان عزیز در خصوص پروسه اکسپرس انتری، شرح حال پرونده یکی از کلیانت های ما که در این ماه موفق به دریافت ویزای اقامتی خود شده است مراحل اقدام  ایشان از ایتدا تا ویزا بدین شرح می باشد:

متن ارسالی توسط متقاضی ار روند دریافت ویزا اقامتی کانادا

” مراحل پیشرفت کاری اکسپرس انتری من:
در نوامبر ۲۰۱۶ کارمهاجرتی خود را با آقای برهانی شروع کردم و متعاقب آن مدارک تحصیلی خود به اداره تطبیق مدارک کانادا (وس) ارسال نمودم که جوابیه آنها را در ژانویه ۲۰۱۷ دریافت کردم. سپس امتحان آیلتس با نمره ۸ خود را در فوریه ۲.۱۷ ضمیمه مدارکم کردم. در ادامه روند کار در مارچ ۲.۱۷ پروفایل اکسپرس انتری را آقای برهانی تشکیل دادند. در اپریل ۲۰۱۷ دعوت نامه از فدرال کانادا دریافت کردم و معاینات پزشکی مورد نیاز رو نیز در اپریل انجام دادم. در جون ۲۰۱۷ تمامی مدارک مورد نیاز را ایشانسابمیت کردن و در نهایت پس از طی حدود ۵ ماه در اکتبر ۲۰۱۷ ویزا کانادا خود را به عنوان پی آر دریافت کردم.
از زحماتی که جنابعالی در طی این مدت برای پیشرفت کاری من انجام دادین بسیار سپاسگزارم.”

اطلاع رسانی از ابتدا تا انتها برنامه اکسپرس انتری بصورت تصویری>>
۱- وارد شدن به پول اکسپرس در مارچ ۲۰۱۷
۲- دریافت دعوت نامه اپریل ۲۰۱۷
۳- دریافت ویزا اقامتی کانادا در  اکتبر ۲۰۱۷
دقت نمایید:
مدت زمان پروسه دریاقت ویزای اقامتی از زمان دعوت نامه برابر با ۶ ماه بوده است. این روش سریعترین برنامه اخذ اقامت دایم کانادا می باشد.

 خلاصه ای از مراحل اقدام از برنامه اکسپرس انتری | ورود سریع

در این سیستم افرادی که بر اساس سیستم ۱۰۰ امتیازی واجد شرایط بوده و حداقل ۶۷امتیاز را داشته باشند مجاز به ثبت نام آنلاین بوده و سپس بر اساس امتیازی که در سیستم جدید از ۱۲۰۰ به دست می آورند در لیست انتظار برای گرفتن دعوت‌نامه قرار خواهند گرفت و در اصطلاح وارد Pool خواهند شد. به طور متوسط هر دو هفته تعداد مشخصی از افراد داخل Pool که امتیازشان بالاتر از یک عدد مشخص باشد دعوت‌نامه دریافت خواهند کرد. در واقع اگر امتیاز بالایی داشته باشید ممکن است در اولین راند دعوت نامه بگیرید و مهم نیست که چه زمانی وارد Pool شده اید. بعد از گرفتن دعوت‌نامه و ارسال مدارک، در صورتی که مشکلی در مدارک ارسالی شما وجود نداشته و مراحل پزشکی و امنیتی را با موفقیت پست سر بگذارید بعد از حدوداً ۶ ماه ویزای خود را دریافت خواهید کرد. به طور کلی این روش بسیار کم هزینه است.

نکات مهم در این برنامه

  • در این سیستم چه کسی زودتر ثبت نام کرده اهمیت ی ندارد بلکه مهم امتیاز  کلی پرونده شماست و اگر امتیاز بالایی دارید خیلی زود دعوت‌نامه می‌گیرید.
  • داشتن نمره ایلتس بالا نقش بسزایی در دریافت دعوت نامه دارد.
  • افراد با مدرک تحصیلی لیسانس به ایلتس CLB10 نیاز دارند.( سن و سایر فاکتور ها نیز ارتباط دارد)
  • افراد با مدرک فوق لیسانس به ایلتس CLB9 نیاز دارند.(سن و سایر فاکتور ها نیز ارتباط دارد)

از مزایای سیستم اکسپرس انتری می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش زمان فرآیند اخذ ویزای مهاجرتی (اقامت دائم) به حدود ۶ ماه
  • آنلاین بودن ثبت نام در این سیستم
  • باز یودن همیشگی این برنامه
  • عدم وجود ظرفیت پذیریش متقاضی

 ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

منبع: سایت iranquebec.ir

تذکر: استفاده از مطالب سایت به ویژه اخبار مهاجرت فقط با ذکر منبع و لینک سایت مجاز می باشد و استفاده غیر مجاز آن موجب تعقیب قانونی می باشد.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

درباره اقامت کانادا

www.iranquebec.ir

2 دیدگاه در خبر شماره ۲۰۴: شرح حال پرونده یکی از متقاضیان اخذ اقامت کانادا از اکسپرس انتری
  1. ایشان قطعا سکوریتی چک یا چک امینیتی نداشتن چون فرایند چک امنیتی الان هم بسیار بی سابقه طولانی شده و هم غیر قابل پیش بینی. ضمن اینکه مشاهده شده همه پرونده ها به چک امنیتی ارسال نمیشه حتی داشتیم مواردی غیر اکسپرس اینتری که طرف طی کمتر از ۲ ماه بعد از مدیکال ویزا گرفته

  2. سلام
    من و شوهرم برای اکسپرس اینتری اپلای کردیم امتیاز ما ۴٣٨ است ما نگران اینکه نتوانیم امتیاز بیاوریم آیا شما امکان گرفتن نامینشن استانی برای ما امکان پذیر است یا نه
    ممنون از لطفتون


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp WhatsApp us